تبادل اطلاعاتی ارتش و سپاه برای مقابله با تهدیدات/ تشدید اقدامات امنیتی در زمان برگزاری انتخابات

۳۱فروردین۱۳،

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه برای حفاظت از مرزها همکاری بسیار نزدیکی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داریم، گفت: با تبادل اطلاعاتی قوی توانسته‌ایم به شایستگی از مرزها دفاع کنیم و این امر در زمان انتخابات افزایش می‌یابد.

امیر پوردستان در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ نحوه تأمین امنیت کشور در زمان برگزاری انتخابات اظهار داشت: حفاظت و حراست از مرزهای کشور منحصر به زمان انتخابات نیست و پیوسته ادامه دارد.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: ارتش و سپاه در کنار یکدیگر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران با قدرت و قوت دفاع می‌کند.
 
وی با اشاره به مرزهای غربی کشور تصریح کرد: مسئولیت حفاظت از مرزهای ایران بر عهده نیروی زمینی ارتش است و یگان‌های متعددی در مرزها مستقر و مشغول مراقبت از آن‌ها می باشند.
 
امیر پوردستان با اشاره به نزدیکی انتخابات و تحرکات گروهک‌های برانداز و تروریست گفت: در زمان انتخابات، تحرکات این گروهک‌ها افزایش می‌یابد که با تشدید اقدامات امنیتی، کوچک‌ترین حرکت‌های آن‌ها رصد و در صورت نیاز برخورد می‌شود.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه برای حفاظت از مرزها همکاری بسیار نزدیکی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داریم، تصریح کرد: از مرزهای جمهوری اسلامی در نقاط مختلف با استفاده از نیروهای سپاه و ارتش حفاظت می‌شود، همان‌گونه که این حفاظ‌ت‌ها در برابر گروهک‌های تروریستی جندالشیطان و پژاک و از این دست گروهک‌ها تاکنون صورت گرفته است.
 
وی افزود: با تبادل اطلاعاتی قوی توانسته‌ایم به شایستگی از مرزها دفاع کنیم و این امر در زمان انتخابات افزایش می‌یابد.
 
امیر پوردستان دربارهٔ بعضی تهدیدهای صورت گرفته از سوی آمریکا گفت: تمام حرکت‌ها در مرزها، خارج از آن و حتی فراتر از منطقه رصد می‌شود و متناسب با این حرکت‌ها کارشناسان اطلاعاتی طرح‌های مقابله‌ای را پیش‌بینی می‌کنند.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه ما برای مقابله با هر حرکتی در زمین، هوا و دریا آمادگی داریم، تصریح کرد: اجرای طرح‌های دفاعی یکی از کارهای مهمی است که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دستور کار خود قرار داده است و بر اساس این طرح‌ها در هر نقطه از مرزها تهدیدی صورت گیرد مشخص می‌شود که کدام نیرو باید وارد عمل شود.
 
وی با اشاره به تأثیر برگزاری رزمایش‌ها بر افزایش میزان آمادگی نیروهای ارتش خاطرنشان کرد: مردم ایران مطمئن باشند حتی اگر از خلیج فارس حرکتی علیه ایران صورت گیرد، ارتش جمهوری اسلامی قابلیت مقابله جدی با آن را دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.