تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی/ جامعه ورزش: راه ما راه امام خمینی است

۱۳خردادماه،

، جامعه ورزش با حضور گسترده خود در حرم مطهر امام خمینی با دیگر همزمان با سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های امام خمینی تجدید میثاق کردند.

در این مراسم ورزشکاران، روسای فدراسیون ها، پیشکسوتان و مسئولان وزارت ورزش حضور داشتند.

رسولی نژاد: راهمان را هم جهت با راه امام قرار دادیم

معاون وزیر ورزش گفت: ما سعی کردیم در تمام مراحل زندگی خود و کار راهمان را همسو با آرمان های امام خمینی قرار داریم. بار دیگر در اینجا حضور پیدا کردیم تا نشان دهیم که به نظام خود پایبند هستیم و همیشه برای پیشرفت مراحل کاری خود از فرمایشات امام خمینی استفاده می کنیم.

پولادگر: نسل جوان برای پیشرفت راه امام را پیش گیرد

رئیس فدراسیون تکواندو اظهار داشت: حضور ما در حرم مطهر امام خمینی نشان از این دارد که ورزشکاران هیچ وقت امام را فراموش نکردند و اعتقاد خود را پیش از پیش به آرمان های امام خمینی نشان دادند. من در فدراسیون خود همیشه به جوانان و ورزشکاران پیشنهاد می کنم که برای پیشرفت خود در عرصه ورزش به پیشنهاد ها و فرمایشات امام راحل توجه بیشتری کنند.

ساور: جامعه ورزش بار دگر با امام هم قسم شد

معاون وزیر ورزش بیان کرد: بار دگر اینجا حضور پیدا کردیم تا ارادت خود را به معمار کبیر انقلاب نشان دهیم حضور پیدا کردیم تا هم قسم شویم که راه ما همان راه امام خمینی و آرمان های آن است. وزارت ورزش همیشه سعی کرده برای پیشبرد اهداف خود از اهداف و برنامه های امام خمینی استفاده کند.

افشین داوری: با ولایت و امام هم قسم هستیم.

رئیس فدراسیون دو و میدانی خاطرنشان کرد:با حضور خود در مرقد امام خمینی به دشمنان نشان دادیم اعتقاد ما به ولایت و امام هیچ وقت از بین نخواهد رفت. ما در فدراسیون دو و میدانی همیشه تلاش کردیم که آرمان های امام خمینی را در همه وقت سر لوحه کار خود قرار دهیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.