تداوم اعتراض مردم ایران به فیلم موهن

شهرهای مختلف کشور امروز ” سه شنبه ” نیز صحنه اعتراض به توطئه بی شرمانه آمریکایی – صهیونیستی بود .

به گزارش واحد مرکزی خبر، مردم شهرستان رودبار ، اهواز ، شهرری ،‌ بیرجند ، اراک  ، اردبیل و اهالی مومن و همیشه در صحنه شهرستان گرمی  با برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز ، توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند .

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای ” مرگ بر اسرائیل” ، ” مرگ بر آمریکا” ، ” یا ایها المسلمون اتحدو اتحدو ” ، ” هیهات من الذله و ای امت خدا طلب، تبت یدا ابی لهب ” ،  اهانت به ساحت مقدس پیامبراعظم (ص) را محکوم کردند و مجازات عاملان این توطئه شیطانی را از دادگاه های اسلامی خواستار شدند .

در این  راهپیمایی اقشار مختلف مردم ، فرهنگیان و دانش آموزان ،اساتید ، دانشجویان ، مسئولین شهرستان ،  روحانیون، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بسیج مساجد، کسبه، اصناف  حضور داشتند .

در اراک اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی اراک در پایان تظاهرات ، در بیانیه ای اهانت به مقدسترین چهره و گرامی ترین پیامبر خدا حضرت محمد(ص) را محکوم کردند و این اهانت را نشانه درماندگی استکبار جهانی از گسترش روز افزون بیداری اسلامی دانسته و ضمن تاکید بر لزوم برخورد مجامع جهانی۸ با عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن ،از مسلمانان جهان خواستند با هوشیاری کامل برای مقابله با توطئه دشمنان برای آشوب افکنی و نفاق در جامعه مسلمین، اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.