تصادف وحشتناک حمید استیلی در جاده لواسانات

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

این تصادف در جاده لواسان رخ می دهد و پس از آن به علت شدت جراحات، سرمربی راه آهن فوراً به بیمارستان دی تهران انتقال پیدا می کند و مورد مداوا قرار می گیرد

تصادف وحشتناک حمید استیلی در جاده لواسانات

 حمید استیلی سرمربی راه آهن شب گذشته تصادف شدیدی در لواسانات کرد.

این تصادف در جاده لواسان رخ می دهد و پس از آن به علت شدت جراحات، سرمربی راه آهن فوراً به بیمارستان دی تهران انتقال پیدا می کند و مورد مداوا قرار می گیرد.

گویا برخورد شدید و شکستگی شیشه خودرو، عامل اصلی جراحات به وجود آمده در سروصورت حمید استیلی بود اما خوشبختانه بسته بودن کمربند سرنشینان از پیش آمدهای ناگوارتر جلوگیری کرد.

تصادف وحشتناک حمید استیلی در جاده لواسانات

حمید استیلی پس از ترخیص از بیمارستان گفت: تا به حال چنین تجربه ای نداشتم. واقعاً تصادف وحشتناکی بود. هنوز باور ندارم که زنده ام. شک ندارم که لطف خدا و اهل بیت بود که زنده ماندم.

خبر آنلاین

اخبار مرتبط:

اتومبیل گرانقیمت حمید استیلی + عکس

حراج پیراهن حمید استیلی به نفع کودکان سرطانی + عکس

حمید استیلی بازداشت شد

– .

ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مصطفی زکائی:

    سلام.امروز ۲۲دی۹۵.خدا روشکر که حال آقای استیلی امروزه مساعداست.من عاشق حمیدرضا استیلی هستم شدیدا مشتاق دیدارشان هستم.دو تا بازی در مقابل استقلال رو در استادیوم حضور داشتم فقط به عشق حمیدخان با اینکه اصلا فوتبالی نیستم.وبعد از بازی خیلی ناراحت بودم نه به خاطر باخت پرسپولیس بلکه بخاطر حال حمید خان.حمیدخان امیدوارم هر جایی که هستی شاد باشی و عاقبت به خیر بشی.من مصطفی ۲۶ساله کارآموز وکالت و اهل قزوین خیلی دوست دارم .گرچه یکبار برای تلگرام شما پیامی دادم ولی متاسفانه از شما پاسخی دریافت نکردم گر چه انتظاری جز این نیز نداشتم آخه شما سرت خیلی شلوغه.به هر حال من دوست دارم و آرزو میکنم روزی زیارتت کنم و صورت ماهت رو ببوسم که این آرزوی من است.۰۹۱۲۸۸۶۰۲۸۰خواهشمندم شمارم رو در معرض نمایش بگذارید.ممنون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.