تلاش‌های “بی‌بی‌سی” و “احمد شهید” نتیجه داد / “سر جیگر” به صفحه تلویزیون بازگشت

۲۹م اسفند ،

پس از اینکه شبکه بی‌بی‌سی فارسی چند ماه پیش اعلام کرد که شخصیت “جیگر” در برنامه “کلاه قرمزی” ممنوع‌التصویر شده است و بعد از تلاش‌های مجدانه “احمد شهید” گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران بار دیگر “سر جیگر” به صفحه تلویزیون بازگشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، پس از اینکه چند ماه پیش شبکه سلطنتی انگلیس از ممنوع التصویر شدن شخصیت “جیگر” در برنامه “کلاه قرمزی” خبر داد تلاش‌های مجدانه “احمد شهید” گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور ایران به همراه مدیران این شبکه،  برای رفع این مشکل آغاز شد.

دربار سلطنتی در اولین اقدام برای آن که شخصیت جیگر را شخصیتی مهم کند، به او لقب “سر” داد تا او هم ردیف شاهزاده‌های دربار قرار بگیرد.

با توجه به تلاش‌های مجدانه و شبانه روزی مدیران بی‌بی‌سی فارسی و آقای گزارشگر که ماه‌ها به طول انجامید، این روزها خبر می‌رسد که “سر جیگر” رفع محدودیت شده و توانسته است دوباره به آنتن تلویزیون ایران برگردد.

“سر جیگر” که از شب قبل در مجموعه جدید “کلاه قرمزی” حضور یافته است در پیامی از دوستان خود در شبکه بی‌بی‌سی فارسی و همچنین احمد شهید تشکر و قدر دانی کرد.

در پی انتشار یافتن پیام خر مجموعه کلاه قرمزی و حضور او بر صفحه‌های تلویزیونی بود که موجی از شادی در فضای مجازی به راه افتاد و کاربران نیز از دربار سلطنتی و اقای گزارشگر تشکر کردند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.