توقف پرسپولیس مقابل نفت آبادان

۵ م دیماه ،

ممتازنیوز: پرسپولیس پیروزی مقابل نفت آبادان را با تساوی عوض کرد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (سه‌شنبه)‌ در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود و در پایان با تساوی ۲ بر ۲ برابر این تیم متوقف شد.

پرسپولیس که بازی را طوفانی آغاز کرده بود، بسیار زود به وسیله علی کریمی در دقیقه ۵ به گل رسید. حملات سرخ‌پوشان پس از این گل باز هم ادامه پیدا کرد و این محمد نوری بود که با یک ضربه سر دومین گل را در دقیقه ۱۰ برای سرخ‌پوشان به ثمر رساند تا هواداران این تیم را تا حد بسیاری از پیروزی در این بازی راحت کرده باشد اما سرنوشت برای تیم یحیی گل محمدی جور دیگری رقم خورد.

پس از گل دوم، حملات پرسپولیس فروکش کرد و بازی کاملا آرام دنبال می‌شد.

در آغاز نیمه دوم نفت آبادان که چیزی برای از دست دادن نداشت فشار حملات خود روی دروازه پرسپولیس را بیشتر کرد و در دقیقه ۵۵ توسط رضا خالقی فر یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

بازی بعد از این گل بار دیگر همانند نیمه اول کاملا آرام و بدون موقعیت حساسی برای دو تیم دنبال می‌شد که روح ‌الله عرب در دقیقه۸۴ روی یک ضد حمله و غافلگیری مدافعان پرسپولیس با یک ضربه سر زیبا و دقیق گل تساوی را برای نفت به ثمر رساند تا پرسپولیس برد خانگی را با تساوی عوض کرده باشد.

بعد از این گل حملات پرسپولیس با آمدن غلامرضا رضایی شدت بیشتری یافت اما سرخ‌پوشان نتوانستند موقعیت آنچنان خطرناکی خلق کنند و بازی ۲ بر ۲ تمام شد.

هواداران پرسپولیس بعد از دریافت گل دوم چند بار به عملکرد داور بازی اعتراض کردند.

هواداران صنعت نفت آبادان که از زدن گل دوم تیم‌شان خوشحال بودند آغاز به تشویق علی دایی کردند.

پرسپولیس با این تساوی ۲۲ امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول قرار گرفت. نفت آبادان هم با ۱۲ امتیاز در رده هفدهم است.


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.