«جام جم» صاحب ۱۰ شبکه تازه تلویزیونی می گردد

۳۰م دیماه ،

خانواده صداوسیما پرجمعیت می‌شود

سینماپرس-گروه تلویزیون/ علی دارابی معاون سیما در آیین افتتاحیه دومین جشنواره تلویزیونی جام جم خبر از راه اندازی ۱۰ شبکه تلویزیون دیگر در آینده نزدیک داد.

آیین افتتاحیه دومین جشنواره تلویزیونی جام جم عصر امروز در ساختمان تولید سازمان صدا و سیما با حضور علی دارابی معاون سیما و مهدی فرجی دبیر دومین جشنواره تلویزیونی جام جم و جمعی از هنرمندان همراه با رونمایی از پوستر و تمبر جشنواره برگزار شد.

علی دارابی ضمن تقدیر از برنامه سازان و مدیران جشنواره و اعضای هیأت داوران در این مراسم گفت: جشنواره تلویزیونی جام جم یک برنامه نمادین و سمبلیک نیست و ما می خواهیم بابرگزاری آن با صدای بلند ایجاد امید و نشاط، وحدت و استقلال ملی و امنیت کشور را فریاد بزنیم.

وی با اشاره به نیاز صداوسیما به برگزاری چنین جشنواره ای ادامه داد: جشنواره جام جم سبب ایجاد رقابت سالم و سازنده میان شبکه های مختلف تلویزیونی می گردد.

دارابی اظهار داشت: در هفته های نزدیک افتتاح رسمی شبکه های تلویزیونی تماشا و سلامت را در پیش خواهیم داشت.همچنین مطالعات لازم برای راه اندازی ۱۰ شبکه تلویزیونی دیگر در معاونت سیما انجام شده است.

وی بیان کرد: جشنواره اولین فرصت را فراهم می‌کند که رقابت سالم و سازنده‌ای را میان شبکه‌های مختلف تلویزیونی ایجاد کنیم و با گسترش کمی شبکه های تلویزیونی تخصصی بودن و هویت اصلی مأموریتهای آنان معنا پیدا می کند.

دارابی در خصوص تقدیر از آثار برگزیده در جشنواره جام جم گفت: تقدیر از برگزیدگان به نوعی معرفی الگویی برتر برای سایر برنامه سازان است همچنین زمینه ای برای ظهور و بروز استعدادهای دیگران با برگزاری این جشنواره فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امسال تنوع و افزایش بخشها د رجشنواره جام جم اتفاق افتاده است، افزود: سال قبل بخش های پویانمایی، مستند و فیلم های تلویزیونی راداشتیم که امسال بخش های مسابقات، سریال طنز و کودک و نوجوان در دو حوزه عروسکی و ترکیبی نیز به بخش های جشنواره اضافه شده است که در نهایت دومین جشنواره جام جم ۳۵ نفر را به عنوان برگزیده خواهد شناخت.

معاون سیما با اشاره به اینکه سال آینده جشنواره جام جم به صورت بین المللی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: رونمایی از تمبر و برگزاری آیین افتتاحیه گویای این است که جشنواره سال آسنده در سطح تخصصی تری برگزار خواهد شد و بنا داریم برای سال آینده از کشورهای اسلامی نیز برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل آوریم.

گفتنی است شعر خوانی صابر خراسانی در ابتدای برنامه مورد استقبال بسیار حاضران و هنرمندان برنامه شد.

پایان این مراسم که با مجری گری محمدرضا حسینیان برگزار شد وی از خبر در گذشت استاد فرحبخش پدر تمبر ایران خبر داد و پساز آن معاون سیما، دبیر جشنواره و نماینده پست تمبر جشنواره را رونمایی کردند و پس از آن با پیشنها حسینیان هنرمندان حاضر در جشنواره در کنار تمبر دومین جشنواره جام جم عکس یادگاری گرفتند.

در این مراسم علی دارابی معاون سیما، مهدی فرجی، سعید مقیسه، بخشی زاده، زین العابدین، رضا پورحسین، فریدون جیرانی، محمدرضا شفیعی، مریم جلالی مدیرگروه اجتماعی شبکه دو، سیدضیاءالدین دری،مجید انتظامی، محمد طلوعی، محمد میرکیانی، مسعود رایگان، مجیدمظفری، شهره لرستانی، مرضیه برومند، علیرضا افخمی، امیرحسین رستمی، سروش صحت، مسعود ده نمکی و سروش صحت حضور داشتند.

انتهای پیام/ع.ت

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۴۰۳۴۹


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.