جدال مدعیان صعود به لیگ قهرمانان آسیا در قم برنده نداشت

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت صبای قم ‌با نفت تهران برای تصاحب چهارمین سهمیه فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان فصل آینده باشگاه های آسیا از حساسیت های بالایی برخوردار بود که در نهایت تقسیم امتیازها بین دو تیم را به دنبال داشت.

تیم فوتبال صبای قم با کسب یک امتیاز ارزشمند از بازی خانگی با جدی ترین تعقیب کننده خود یعنی نفت تهران با یک امتیاز بیشتر از این تیم همچنان در مکان چهارم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور باقی ماند.

تساوی صبا و نفت تهران بهترین خبر برای ذوب آهن

بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ برتر، شب دوم از هفته چهاردهم  نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در حالی پیگیری شد که تساوی صبا و نفت تهران بهترین خبر برای ذوب آهن اصفهان تیم ششم جدول رده بندی بود.

تیم فوتبال صبای قم در مصاف شنبه شب خود با نفت تهران در هفته چهاردهم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی موفق شد میهمان قدر خود را متوقف کند که این دیدار هیچ گلی در بر نداشت و نهایتا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازی دو تیم صبای قم و نفت تهران در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم و در حضور نزدیک به سه هزار تماشاگران فوتبال دوست قمی برگزار شد و شاگردان عبدالله ویسی در مجموع توانستند بازی قابل قبولی از خود ارائه کنند.

در این مسابقه این تیم نفت تهران بود که در یکی دو موقعیت مناسب گلزنی در دقایق پایانی می توانست از صبای قم پیش بیفتد اما در نهایت کار با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا تیم صبا به یک امتیاز این دیدار حساس خانگی برابر شاگردان حسین فرکی برسد.

هشتمین تساوی خانگی شاگردان ویسی در لیگ یازدهم

صبای قم در حالی در این دیدار حساس برابر نفت تهران در هفته چهاردهم دور برگشت لیگ برتر به میدان رفت و با تساوی به کار خود پایان داد که در هفته بیست و نهم نیز در دیداری خانگی برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با تساوی دو بر دو متوقف شده بود و در هفته سی ام نیز با سه گل به استقلال تهران باخته بود ولی همچنان در مکان چهارم جدول است.

صبای قم در این دیدار مقابل نفت تهران که شانزدهمین بازی خانگی شاگردان ویسی نیز محسوب می‌شد، از وجود حامد لک سنگربان ملی پوش خود و همچنین مجید حیدری، میلاد سلیمان فلاح و رسول بروش در لیست هجده نفره بهره نمی برد.

از سوی دیگر مسعود غلامعلی زاده سنگربان با تجربه تیم فوتبال صبای قم در دقیقه ۷۶ بازی به سبب آسیب دیدگی شدید به اجبار تعویض شد و جای خود را به احمد خرمالی داد اما ویسی که از عملکرد سنگربان جانشین تیمش ناراضی بود.

صبای قم با این تساوی ۴۷ امتیازی شد و نفت تهران نیز به امتیاز ۴۶ رسید تا هر دو تیم همچنان در رده های چهارم و پنجم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار بگیرند و به امید دیدارهای سه هفته پایانی باشند

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.