جدول کارگاه های آموزشی شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی انتشار یافت

۱۰اردیبهشت،

جدول زمان بندی ۸ کارگاه های آموزشی شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی انتشار یافت.

 به گزارش هنرآنلاین،کارگاه های آموزشی جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی از ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در سالن ناصری و تراس غربی تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان و تالار ماه حوزه هنری برگزار می گردد.

کارگاه آموزشی “بداهه گویی، بیومکانیک و هشیاری” توسط یاشا نیول، ویدا سرک و نیک برن از اسلوونی از ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت ماه هر روز ساعت ۱۰ تا ۱۳ در تراس غربی خانه هنرمندان برپا می گردد. علاقه مندان برای شرکت در این دوره تا ۱۰ اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به دبیرخانه جشنواره برای ثبت نام اقدام کنند.

کارگاه آموزشی “صدا در تئاتر” توسط مدرس ایتالیایی پروفسور والنتینا والنتینی از ۱۶ تا ۱۸ اردیبهشت ماه هر روز ساعت ۱۰ تا ۱۳ در سالن ناصری خانه هنرمندان برگزار خواهد شد که علاقه مندان تا ۱۴ اردیبهشت ماه می توانند در این دوره ثبت نام کنند.
دوره آموزشی تئاتر “فیزیکال و بیان” نیز توسط مدرس ایتالیایی نیکولا پیانزولا از ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت هر روز ساعت ۱۰ در تماشاخانه انتظامی برگزار می گردد و مهلت ثبت نام برای حضور در آن تا ۱۵ اردیبهشت ماه خواهد بود.

کارگاه آموزشی “ادبیات نمایشی در نمایش خیابانی” توسط سجاد افشاریان از ایران از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت هر روز ساعت ۱۰ تا ۱۲:۳۰ در تالار ماه حوزه هنری برپا خواهد شد و مهلت ثبت نام این دوره تا ۱۵ اردیبهشت ماه است.
کارگاه آموزشی “کارگردانی نمایش خیابانی” توسط پیام عزیزی از ایران از ۱۴ تا ۱۶ اردیبهشت ماه هر روز از ساعت ۱۳ تا ۱۶

در تالار ماه حوزه هنری برگزار می گردد و علاقه مندان به حضور در این کلاس باید تا ۱۲ اردیبهشت ماه برای ثبت نام اقدام کنند.
کارگاه آموزشی “بازیگری در نمایش خیابانی” با حضور رضا بهبودی از ایران از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه هر روز ساعت ۱۳ تا ۱۶ در تالار ماه حوزه هنری برپا می گردد و مهلت ثبت نام در این دوره نیز تا ۱۵ اردیبهشت ماه خواهد بود.

کارگاه آموزشی “پژوهش تئاتر خیابانی” نیز توسط کریم خاوری از ایران ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲:۳۰ در سالن ناصری خانه هنرمندان برگزار خواهد شد. علاقه مندان با مراجعه به دبیرخانه این جشنواره تا ۱۸ اردیبهشت ماه می توانند در این دوره آموزشی ثبت نام کنند.

همچنین کارگاه آموزشی “کنفرانس” که توسط نیکولا پیانزولا و آنادورا دورنو از ایتالیا برپا می گردد، هشتمین دوره آموزشی این جشنواره محسوب می گردد.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.