جزییات اتفاق واژگونی تانکر بنزین در اتوبان آزادگان

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

ظهر امروز واژگونی یک دستگاه تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر بنزین در بزرگراه آزادگان تهران، سبب مرگ راننده و انسداد چند ساعته این بزرگراه شد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: در ساعت ۱۲:۴۷ ظهر روز پنجشنبه، طی تماس‌های متعددی با سامانه ۱۲۵، این اتفاق iبه آتش‌نشانی اطلاع داده شد و iبه دنبال آن با توجه iبه حساسیت موضوع، ستاد فرماندهی هفت ایستگاه را iبه محل اتفاق واقع در مسیر شمال iبه جنوب بزرگراه آزادگان محدوده حکیم اعزام کرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ آتش‌نشان iبه همراه پنج تانکر آب، سه جرثقیل سنگین، چهار خودروی فوماتیک، سه خودروی کف در جریان این عملیات حاضر بودند، اظهار کرد: راننده این تانکر ۳۰ هزار لیتری بنزین iبه سبب شدت جراحت وارده جان خود را از دست داده، اما این اتفاق مصدوم یا فوتی دیگری نداشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: از همان لحظات اولیه حضور آتش‌نشانان در محل، آتش‌نشانان با همکاری عوامل راهور، نسبت iبه انجام عملیات ایمن‌سازی و انسداد بزرگراه آزادگان iبه منظور پیشگیری از حوادث احتمالی، اقدام کردند.

ملکی با بیان اینکه در حال حاضر مسیر جنوب iبه شمال اتوبان آزادگان باز است، iبه ایسنا گفت: اما با توجه iبه اینکه عملیات آتش‌نشانان و عوامل شهرداری در مسیر شمال iبه جنوب ادامه دارد، این مسیر از بزرگراه آزادگان فعلا مسدود است.

وی که خود نیز در محل اتفاق حضور داشت، در خصوص بعضی اظهارات مطرح شده پیرامون انفجار این تانکر نیز خاطر نشان کرد: هیچ مورد آتش‌سوزی در این اتفاق رخ نداد و تنها در حاشیه بزرگراه، دود غلیظی برخاسته بود که این دود نیز ناشی از انجام عملیات ساختمانی در یکی از ساختمان‌های در حال ساخت بود و ربطی iبه اتفاق نداشت.

به گفته ملکی، در حال حاضر این تانکر ۳۰ هزار لیتری بنزین توسط جرثقیل‌های سازمان آتش‌نشانی از میانه راه برداشته شده و باقی مانده بنزین نیز توسط عوامل شرکت مربوطه در حال جمع‌آوری و انتقال iبه تانکری دیگر است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: در حال حاضر آتش‌نشانان نیز در محل حضور دارند و مشغول پاکسازی سطح خیابان از بنزین و جمع‌آوری آن می باشند.

وی با بیان اینکه تا دقایقی دیگر عملیات آتش‌نشانان iبه طور کامل iبه پایان می‌رسد، iبه ایسنا گفت: پس از آن عوامل آتش‌نشانی منطقه را iبه تیم‌های شهرداری و راهور تحویل داده و iبه عملیات خود خاتمه خواهند داد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.