جشنواره فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی در کرمان برگزار می شود

به گزارش ایرنا، ‘ عبدالرضا صباحی’ روز پنجشنبه در نشست خبری ویژه این جشنواره، افزود: در جشنوار مذکور ۶۰۰ شرکت کننده از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور حضور خواهند داشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ‘سلامت حضور از غیبت تا ظهور’ را موضوع چهارمین جشنواره عنوان کرد و گفت: موضوع انتخاب شده برای این جشنواره متناسب با نیاز روز جامعه است.

وی اظهار داشت: برای رسیدن به جامعه مهدوی نیازمند طی شدن مسیر است که بر اساس فرهنگ دینی ما ، این مسیر راه ولایت و رهبری و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر بصیرت افزایی افراد جامعه تاکید داشته و دارند، گفت: بزرگترین تهدید برای جوامع تهدیدات داخلی است و مادامی که انسجام خود را حفظ کنیم این جمله امام راحل مبنی بر اینکه ‘آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند’ محقق می شود.

دکتر صباحی در ادامه به روند ثبت آثار و انتخاب آثار برتر در چهارمین جشنواره اشاره کرد و گفت: در مرحله دانشگاهی این جشنواره ۱۸ هزار اثر ثبت سامانه شد و با انجام داوری های اولیه ۹ هزار اثر به مرحله نهایی راه یافت.

وی ادامه داد: در مرحله نهایی نیز ۴۵۰ اثر برگزیده شد.

وی با بیان اینکه آثار راه یافته به این جشنواره در روزهای برگزاری آن به نمایش گذاشته می شود، اظهار داشت: این آثار در سالن ۹ دی پردیزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان در معرض دید عموم قرار می گیرد.ک/۲

۷۴۳۸/۲۶۲۴/۳۳۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۸۲۸۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.