جشن مهر در انجمن حمایت از بیماران سرطانی برگزار شد

در این جشن که با حضور خیرین، اعضای انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در مجتمع همایش های علمی و فرهنگی امید برگزار شد، کودکان مبتلا به سرطان در فضایی شاد به همراه خانواده هایشان حاضرشده بودند.

دکتر جواد خشابی رییس هیات مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی در این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری اینگونه جشنها گفت: در طول ۲۲ سال فعالیت این انجمن با فراهم سازی امکانات درمانی و فرصتهای حمایتی مادی و معنوی تلاش کرده ایم خدمات قابل توجهی به کلیه بیماران مبتلا به سرطان استان در بالاترین کیفیت ممکن ارائه دهیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم با این حمایت خیرین استان، کودکان مبتلا به سرطان با بازیابی صحت خود امکان حضور موفق در عرصه های تحصیلی را به دست آورند.

وی اظهار کرد: انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان برای ارائه خدمات بهتر نیز آماده است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

رییس انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان گفت: برگزاری جشن های باشکوه در ایام مختلف سال از مهمترین برنامه های این انجمن است که با همراهی و مشارکت اعضای انجمن و کودکان برگزار می شود.

اجرای برنامه های متنوع تفریحی و آموزشی و اعطای بسته های آموزشی به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال که به همت یاوران انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی تامین شده بود، از برنامه های جنبی این جشن بود.

۸۱۳۷/۵۸۳

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.