حاشیه‌نگاری ایسنا از مراسم معرفی برترین‌های فوتبال آسیا

۰۹م آذر ،

حدود ۶۰ ایرانی مقیم مالزی پس از مراسم بهترین‌های سال فوتبال آسیا مقابل محل برگزاری مراسم منتظر خروج کریمی از هتل ماندند و با او عکس یادگاری گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از مالزی، مراسم معرفی بهترین‌های سال ۲۰۱۲ فوتبال آسیا با حاشیه‌هایی همراه بود.

* فوتبال ایران در ۶ بخش کاندیدای دریافت جایزه بود که تنها در یک بخش آن هم برترین فدراسیون توانست انتخاب شود اما نکته جالب اینجا بود که علیرضا فغانی کاندیدای ایران در بخش داوری و محمد کشاورز در بخش بهترین بازیکن فوتسال در این مراسم حضور نداشتند.

* پس از پایان مراسم در شرایطی که علی کریمی به عنوان برترین بازیکن انتخاب نشده بود، حدود ۵۰ تا ۶۰ ایرانی مقیم کوالالامپور که اکثرا دانشجویان ساکن مالزی بودند در ردیف‌های منظمی مقابل در هتل ایستادند و هنگامی که کریمی از هتل خارج شد او را تشویق کردند. کریمی سپس با آن‌ها عکس یادگاری گرفت و از حضورشان تشکر کرد.

* در این مراسم تنها به تمام کاندیداهای بهترین بازیکن مرد و زن آسیا سه کاپ کوچک دادند و بعد از آن کاپ بزرگ به بازیکن انتخاب شده اهدا شد.

* قبل از اعلام اسامی بازیکنان برتر آسیا، کلیپی از بازیکنانی که در سه سال قبل انتخاب شده بودند پخش شد.

* در شرایطی که “حمزه حاجی ابوسما” منتخب بخش الماس آسیا فوت کرده بود، همسر او برای دریافت جایزه روی سن آمد.

* بر خلاف سال‌های قبل خبرنگاران خارجی اجازه ورود به سالن را نداشتند و حتی بعضی خبرنگاران آسیایی که برای پوشش این مراسم ثبت نام کرده بودند چون دعوتنامه نداشتند اجازه ورود پیدا نمی‌کردند.

* پذیرایی از مهمانان در این مراسم نسبت به سال‌های قبل ضعیف‌تر بود.

* از ایران علی کفاشیان، غلامرضا بهروان، فریده شجاعی، عباس ترابیان، علی فتح‌الله‌زاده، علیرضا رحیمی و فیروزه دهقان در مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.