حاشیه دیدار راه‌آهن – فولاد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

هواداران تیم فولاد در دیدار مقابل راه آهن در حمایت از تیم خود شعارهای عجیبی سر ‌دادند.

فولاد_ه ج

دیدار تیم‌های فوتبال راه‌آهن و فولاد خوزستان در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر عصر امروز از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه تختی تهران با حضور حدود ۲۰۰ هوادار برگزار شد که این بازی با حواشی زیر همراه بود:

 

*حدود ۵۰ هوادار فولاد در ورزشگاه حاضر بودند. آنها به گونه‌ای عجیب تیم خود را تشویق می‌کردند. لیدر فولادی‌ها به تماشاگران تاکید می‌کرد که فحاشی نکنند زیرا کمیته انضباطی امتیاز از آنها کسر خواهد کرد. آنها در جریان بازی به گونه‌ای بیانیه‌وار تیم خود را تشویق کردند؛ به این شکل که لیدر تیم، جملات را کلمه کلمه بیان می کرد و هواداران بلند آن را تکرار می‌کردند. «امروز ما خوزستانی‌ها می‌خواهیم راه‌آهن را شکست دهیم و شب قبل تیم راه‌آهن به ما گفت که از خوزستانی‌ها می‌ترسم.» هواداران این شعار را شمرده شمرده در ورزشگاه سردادند!

 

*وحید طالب لو که فصل قبل را به سبب مصدومیت از دست داده بود برای اولین بار در ترکیب اصلی راه‌آهن قرار گرفت.

 

*مارکار آقاجانیان دستیار کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در ورزشگاه بازی را از نزدیک تماشا کرد.

 

*هواداران راه‌آهن در اکثر دقایق بازی آرام فقط بازی را تماشا می‌کردند و در مواقع کوتاهی تیم خود را تشویق می‌کردند. همچنین آنها حسین فرکی سرمربی حریف را تشویق کردند.

 

*پس از اینکه راه‌آهن در دقیقه ۵۱ از روی نقطه پنالتی گل خورد طالب‌لو به سرعت توپ را به وسط میدان برد و به بازیکنان اعلام کرد که بازی خود را ادامه دهند و اشکالی ندارد.

 

*منصور ابراهیم‌زاده سرمربی راه‌آهن برخلاف سایر دیدار‌ها که اکثر اوقات بازی روی نیمکت بود، در این بازی در بیشتر اوقات کنار خط قرار داشت.

فارس

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.