حجت الاسلام اکرمی مشاور عالی وزیر کشور در امور روحانیت شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر کشور در اولین انتصاب خود به عنوان وزیر کشور طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین سید رضا اکرمی را به عنوان مشاور عالی وزیر در امور روحانیت و رئیس شورای فرهنگی وزارت کشور منصوب کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در اولین انتصاب خود به عنوان وزیر کشور طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین سید رضا اکرمی را به عنوان مشاور عالی وزیر در امور روحانیت و رئیس شورای فرهنگی وزارت کشور منصوب کرد.

متن کامل این حکم به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید رضا اکرمی

سلام علیکم

نظر به سوابق ارزشمند علمی و دینی، شناخت و تجارب مؤثر و کارآمد در امر آموزش و مسائل فرهنگی به سبب این حکم جنابعالی را به عنوان مشاور عالی وزیر در امور روحانیت و رئیس شورای فرهنگی وزارت کشور منصوب می نمایم.

عنایت و امعان نظر به امر توسعه فرهنگی در وزارت متبوع و برنامه ریزی برای برگزاری شایسته و مطلوب فعالیت ها و مناسبت های مذهبی و ارتقاء بینش فرهنگی کارکنان، ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، برقراری ارتباط پویا با روحانیت معزز و حوزه های علمیه از جمله مواردی است که انشاء الله با درایتی که درحضرتعالی سراغ دارم نسبت به آن اهتمام وی‍ژه خواهید داشت.

بدیهی است کلیه شوراها و ستادهای فعال در حوزه فرهنگی شامل شورای امر به معروف و نهی از منکر، شورای اقامه نماز و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی ستاد وزارت کشور و استانداریها در ذیل شورای فرهنگی و تحت مدیریت جنابعالی به انجام وظیفه خواهند پرداخت.
توفیقات جنابعالی را از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.