حضرت فاطمه(س) نماد ولایتمداری بود

جمعه ۸ اردیبهشت – ۰۴:۲۴:۰۶ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مکانیزه امام زمان(عج) ؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مکانیزه امام زمان(عج) به مناسبت شهادت حضرت  فاطمه(س) در جمع کارکنان تیپ در حسینیه ثارا… اظهار داشت:  اهتمام و جدیت نسبت به دین یکی از آموزه های مهم آن حضرت برای مسلمانان است.
به گزارش خبرگزاری آریا از تبریز ،در این مراسم حجت الاسلام احمد امینی  ضمن تسلیت شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) گفت: زندگى بانوى بزرگ اسلام با آن که در جوانى به خزان گرایید، در همان دوران کوتاه، درس هاى فراوانى براى پیروان حضرتش به جا گذاشت که یکى از این آموزه ها ، اهتمام و جدیت نسبت به دین بوده است.
وی افزود: مظلومیت با همه بخش هاى زندگى صدیقه طاهره ، به ویژه حوادث دوران پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) که همچو تندبادى بر آن یاس نبى وزید و منجر به شهادت دردناک و غم آور آن ریحانه رسول گردید پیوند خورده بود ، اما همین مظلومیت ها همگى یک جهت را نشان مى دهد و آن  سوى دین دارى و پایدارى به پاى دین اصیل است.
وی تصریح کرد:آن بانو به موجب کلام امام صادق علیه السلام، پس از درگذشت پدر، دائماً اشکبار بود اما آن ولى و حجت الهى به همه این اندوهها ، جهت الهى داد و همه را براى تقویت دین خدا و تحکیم موقعیت وصى و جانشین رسول خدا (ص) هزینه کرد .
وی تاکید کرد: این چنین بود که زهراى اطهر (س) در چهره بزرگترین حامى مظلوم ترین پیشواى خویش ظاهر شد و سند حقانیت امیرالمؤمنین (ع) و مظلومیت آن جناب را با خون خود مهر کرد و ابدیت بخشید.
وی در پایان سخنانش گفت: همه انبیاء و اولیاء و معصومین(علیهما السلام) انوار الهی هستند و فاطمه زهرا(س) نورانی ترین وجود که از رفتار و کردار و اندیشه او نور خدا می تابد و همچنین بلند مرتبه بودن جایگاه نورانی حضرت فاطمه(س) به آن می ماند که حضرت امام جعفر صادق(ع) آن را هم وزن شب قدر معرفی می کند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۶۱۶۲۴۰۶۵۷۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.