حضور معاون اول رییس جمهور در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور

اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با اتمام تنظیم لایحه بودجه سال در موعد مقرر انجام گرفت

همزمان با اتمام تنظیم لایحه بودجه سال کشور، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور ضمن حضور در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، از تمامی دست اندرکاران تنظیم لایحه بودجه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، همزمان با اتمام تنظیم لایحه بودجه سال کشور در موعد مقرر (۱۵ آذر ماه)، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور ضمن حضور در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، از تمامی دست اندرکاران تنظیم لایحه بودجه تقدیر و تشکر کرد.

 در این دیدار نیم روزه، معاون اول رییس جمهور ضمن قدردانی از روند تنظیم بودجه و حجم گسترده کارشناسی های انجام گرفته در این زمینه، از تنظیم لایحه بودجه در موعد مقرر ابراز خرسندی نمود و آن را نشانه پایبندی دولت تدبیر و امید به انظباط کاری و احترام دولت به قانون اساسی دانست.

وی همچنین با معاونان، مدیران و بعضی کارشناسان معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور از نزدیک دیدار و از زحمات آنان تشکر نمود.

دکتر نوبخت نیز ضمن تشکر از حضور معاون رییس جمهور، تنظیم لایحه بودجه سال کشور در موعد مقرر (۱۵ آذر ماه) را  نتیجه زحمات و کارشناسی های فشرده تمامی همکاران معاونت متبوع خود در طی چند  ماه قبل و نیز همکاری تمامی نهادها و سازمان ها دانست و انظباط مالی و کاری را لازمه پیشرفت همه جانبه کشور ذکر کرد. 

وی با ابراز اطمینان نسبت به تعاملات سازنده دولت و مجلس شورای اسلامی، از موفقیت های اقتصادی چشمگیر کشور در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی سخن گفت.

گفتنی است در این دیدار، دبیر هیات دولت نیز معاون اول رییس جمهور را همراهی می کرد.                                      


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.