حمله سایبری اسرائیل به ایران با بد افزار مهدی

برخی کارشناسان غربی خبر از یک بدافزار جدید طراحی شده توسط صهیونیست ها دادند که جهت رسوخ به سیستم سایبری ایران و برخی کشورهای منطقه طراحی شده است.

به گزارش خبرگزاری قدس به نقل از پایگاه خبری بی بی سی، متخصصین امنیت اینترنت با اعلام خبر کشف یک بد افزار جدید برای رسوخ به فضای سایبری اعلام کردند که از نکات مهم این بدافزار این است که در خطوط اول کدهای این بد افزار زبان فارسی استفاده شده است.
یک شرکت اسرائیلی به نام سکولرت اعلام کرد ویروس جدیدی را که به جهت حمله به اهدافی در ایران و کشورهای خاورمیانه طراحی شده را یافته است.
همچنین شرکت روسیه ای کاسپرکی که در حوزه امنیت اینترنت فعال است نیز روز سه شنبه اعلام کرد : ویروس جدیدی را کشف کرده اند که بیش از ۸۰۰ هدف در ایران و چهار کشور دیگر در خاورمیانه را مورد حمله قرار داده است.
لازم به ذکر است کارشناسان صهیونیست نام این بد افزار را “مهدی” نهاده اند و آنرا به مسیح مسلمانان معنی کرده اند.
به عقیده ناظران سیاسی، شرکت های یابنده این ویروس که هر دو صهیونیستی هستند تعمدا به جهت تخریب آرمان شیعی نام این بدافزار را مهدی گذاشته اند تا به این ترتیب با ورود به جنگی جدید علیه آرمانهای شیعیان جهان بزرگترین مانع پیش روی منافع نظام سلطه را باصطلاح به چالش روانی بکشند.
این اقدام صهیونیستها در ادامه اندیشه سینمای موعود گرایی هالیوود است که پدیده ای به نام منجی عالم را کاملا مستقیم هدف گرفته است و در این زمینه فرنسیس فوکویاما در کنفرانس اورشلیم با عنوان «بازشناسی هویّت شیعه» می‌گوید: شیعه، پرنده‌ای است که افق پروازش خیلی بالاتر از تیرهای ماست. پرنده‌ای که دو بال دارد: یک بال سبز و یک بال سرخ.فوکویاما بال سبز این پرنده را مهدویّت و عدالت خواهی و بال سرخ را شهادت‌طلبی که ریشه در کربلا دارد و شیعه را فنا ناپذیر کرده است، معرفی می‌کند.این بد افزار به خرابکارن اینترنتی که از آن استفاده می کنند، این امکان را می دهد که از راه دور اطلاعات موجود در کامپیوترهای آلوده را به سرقت ببرند. برخی کارشناسان تصور می کنند که این بد افزار نزدیک به هشت ماه است که آغاز به کار کرده و کسانی که این بدافزار را طراحی کرده اند به زبان فارسی تسلط دارند.
از توانایی های این بدافزار می توان به انتقال ایمیل، پیامک، اطلاعات تایپ شده در صفحه کلید کامپیوترها و حتی صدای اطراف کامپیوتر اشاره کرد که این ویروس با فعال کردن میکروفون می تواند صداهای اطراف را به منبع معرفی شده در این بدافزار ارسال کند.کارشناسان شرکت روسی کاسپرسکی اعتقاد دارند این بدافزار علاقه خاصی به بد فایلهای پی دی اف، اکسل و وُرد دارد و همچنین اعلام کرده اند که این ویروس ساختار بسیار پیچیده ندارد.
برخی منابع خبری اعلام داشته اند که این بدافزار توانسته است به سیستم هایی در ایران و اسرائیل رسوخ کند.ناظران سیاسی اما معتقدند هدف از این اطلاع رسانی هم این است که ابتدا نوک پیکان اتهام را از سمت رژیم اسراییل برداشته و هدف دوم نیز حمله به یکی از دوبال تفکر شیعی به زعم فوکویاما است. تا به این ترتیب تفکر شیعه هراسی در سطح جهان را ترویج کنند.پیش از این نیز صهیونیستها بدافزارهای شعله (فلیم) دوکو و استاکس نت را برای حمله به تاسیسات هسته ای و سازمان های دولتی جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده بودند که همگی توسط دانشمندان ایرانی شناسایی و مهار کردند.

tags

,امام زمان, ایران و اسرائیل, بدافزار, بدافزار مهدی, حمله اسرائیل به ایران, حمله سایبری, حمله سایبری اسرائیل به ایران, حمله سایبری به ایران, درباره حمله سایبری به ایران, رژیم صهیونیسمی, صهیونیسم, فضای مجازی, مهدی موعود, مهدی موعود و ایرانیان, ویروس, ویروس مهدی

تاریخ ۲۸ تیر      

تعداد بازدید ۲۵      

موضوعاتاخبار روز ایران و جهان,اخبار سیاسی,اخبار گوناگون

     



منتظر نظر شما هستیم !


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.