حمودی: پارسال تراکتور را بردیم، باز هم می‌بریم

   مسئولان باشگاه استقلال مدعی شده‌اند باشگاه هانوفر آلمان علی حمودی مدافع راست‌پای این تیم را می‌خواهد و قرار است به زودی کارهای انتقال این بازیکن به بوندسلیگا انجام شود.

به گزارش گل، حمودی درباره اقدامات باشگاه پس از دریافت این پیشنهاد می‌گوید: ما باید در این چند روز وضعیت‌مان را اعلام کنیم و آن موقع برای نوع قرارداد و مدت آن باید به آلمان بروم تا صحبت‌های نهایی در باشگاه انجام شود. من ۴، ۵ ماه پیش بود فیلم بازی‌هایم را به باشگاه هانوفر فرستادم. آنها فیلم‌ها را دیده‌اند و پسندیده‌اند اما برای رفتن به این تیم رضایت آقای قلعه‌نویی هم لازم است.

حمودی درباره وضعیت تیم استقلال در تعطیلات لیگ می‌گوید: در این چند روز تمرینات‌مان را صبح و بعد از ظهر انجام دادیم. وضعیت خوبی داریم و با بازگشت آقای قلعه‌نویی هم، بچه‌ها روحیه خوبی گرفتند. بازی دوستانه با مس کرمان هم محک خوبی برای ما بود تا با آمادگی بالایی به مصاف تیم تراکتورسازی برویم.

مدافع استقلال درباره این بازی هم می‌گوید: بازی حساسی است و برای رسیدن به صدر باید حداکثر امتیاز را بگیریم. بازی سختی است اما ما فصل گذشته هم تراکتورسازی را با دو گل در تبریز شکست دادیم، پس دوباره می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.