خدمت رسانی اتوبوسرانی در شبهای قدر

جام جم آنلاین: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شهروندان در شب های قدر خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، پیمان سنندجی با بیان مطلب فوق گفت: در راستای خدمت رسانی مناسب به شهروندان در شب های قدر، علاوه بر تقویت خطوط شبانه سامانه اتوبوس های تندرو، سرویس های ویژه ای در این شب ها از ساعت ۲۲ تا اذان صبح پیش بینی شده است.

وی افزود: ناوگان اتوبوسرانی سرویس های ویژه ای از محل برگزاری مراسم شب های قدر به سمت مقاصد مختلف سطح شهر خواهند داشت تا دسترسی  آسان و تسهیل تردد شب زنده داران در این ایام فراهم شود.

سنندجی اظهارداشت: در شب های ۱۷، ۱۹ و ۲۱ مرداد ماه که مراسم شب های قدر در بسیاری از نقاط شهر برگزار می شود اتوبوسرانی خدمات رسانی ۲۴ ساعته به شهروندان خواهد داشت که در این راستا سرویس های ویژه ای از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی برای جابه جایی شرکت کنندگان در این مراسم به مقاصد ورامین، قرچک، کهریزک، مهدی آباد، زمان آباد، شوش، دولت آباد، باقرشهر، خراسان، راه آهن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین از مراسم مدرسه عالی شهید مطهری به مقاصد افسریه، میدان رسالت، پیروزی، میدان شوش، پایانه آزادی، شهدا، کلاهدوز، آذری خدمات رسانی اتوبوسرانی صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات رسانی اتوبوسرانی در شب های قدر از مراسم مهدیه تهران به مقاصد خاوران، خراسان، میدان قیام، پایانه آزادی، سه راه آذری، تجریش، راه آهن، ولیعصر خبر داد و افزود: در تلاشیم تا با خدمات رسانی ویژه در این شب ها بتوانیم نسبت به تسهیل تردد شهروندان اقدام کنیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.