خرید کامل حق پخش المپیک

جام جم آنلاین: رییس شورای هماهنگی ورزش سازمان صداوسیما از تدارک گسترده رسانه ملی برای پوشش رقابت‌های المپیک لندن خبر داد.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، علی اصغر پور محمدی درخصوص پخش رقابت‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن از رسانه ملی گفت: هدف ما پوشش کامل این مسابقات است و در شبکه‌های مختلف سیما این رویداد بزرگ را به تصویر می‌کشیم.

وی به جدول پخش شبکه‌های مختلف سیما اشاره کرد و افزود: شبکه ۳ مسابقات ورزشکاران ایران را به تصویر خواهد کشید و دیگر رویدادهای المپیک از دیگر شبکه‌های سیما پخش خواهد شد به طوری که شبکه ورزش با ۲۰ ساعت پخش در شبانه روز بالاترین پوشش را خواهد داشت و کل رویدادهای المپیک منهای ورزش‌هایی که از لحاظ پوششی مشکل دارد پخش کامل خواهد شد.

پورمحمدی ادامه داد: اولویت اخبار از شبکه سوم سیما می‌باشد وسایر شبکه‌ها نیز با ویژه برنامه‌های مختلف از المپیک این مسابقات را برای مخاطبان پخش خواهیم کرد.

مدیر شبکه سه سیما به ساعات پخش ویژه‌برنامه‌‌های المپیک اشاره و خاطر‌نشان کرد: رویدادهای المپیک از ساعت ۶ بامداد آغاز خواهد شد و تا پایان روز و ساعاتی از شب برای مخاطبان پخش می‌شود.

وی با اشاره به تدارک رسانه ملی برای پوشش مطلوب رقابت‌های المپیک اشاره و تصریح کرد: تمامی مراحل هماهنگی آماده شده است و گروه‌های اعزامی صدا و سیما در ۴ مرحله به محل بازی‌ها خواهند رفت و یک تیم ۲۵ نفره که حدود ۷ نفر هم در لندن به آنها اضافه می‌شوند در دو استودیو پخش مسابقات را به عهده می‌گیرند.

پورمحمدی ضمن آرزوی موفقیت کاروان ایران در رقابت‌های المپیک یادآور شد: آرزوی مجموعه سیما برای کاروان المپیکی ایران موفقیت و کسب مدال است و در امر یاری رسانی به ورزشکاران از لحاظ رسانه‌ای کوتاهی نخواهیم کرد.

رییس شورای هماهنگی ورزش سازمان صدا و سیما درخصوص رقابت‌های پارالمپیک گفت: مسابقات پارالمپیک اگر چه برای میزبان از اهمیت بالایی برخوردار نیست اما برای ما به دلیل کسب مدال‌های بی‌شمار از اهمیت بالایی برخوردار است و رسانه ملی در این باره نیز از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.