خط و نشان هوآوی برای اپل و سامسونگ

۱۳م اسفند ،

شرکت چینی هوآوی ادعا می‌کند که به زودی جگایگاه اپل و سامسونگ را می‌گیرد و رتبه شماره یک را به خود اختصاص می‌دهد.
به گزارش موبنا، شرکت هوآوی که به ارایه سرویس‌های شبکه معروف است قصد دارد سهم خود را با ارایه گوشی‌های ارزان‌قیمت افزایش دهد و بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد.
مدیر اجرایی هوآوی در مصاحبه‌ای با تلگراف اعلام کرده که این شرکت می‌تواند جایگاه اپل و سامسونگ را برباید و جایگاه برتر را به خود اختصاص دهد و تا پنج سال آینده این اتفاق خواهد افتاد.
به گفته وی، تا پنج سال پیش اپل بسیار بزرگ‌ نبود و سامسونگ هم جایگاه خوبی در بازار نداشت، بنابراین تا پنج سال آینده عنوان شماره یک از آن هوآوی خواهد شد.
این شرکت در طول سه ماهه آخر سال ۲۰۱۲ توانست جایگاه سوم را در بازار به خود اختصاص دهد. بنابراین هوآوی برنامه‌ریزی کرده تا پایان سال جایگاه آی‌فون را به دست بیاورد و با عرضه گوشی‌های مبتنی بر آندروید و همچنین ویندوز فون هشت بتواند بعد از سامسونگ جایگاه دوم جدول را به خود اختصاص دهد.
شرکت فناوری هوآوی یک شرکت چند ملیتی در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات است. دفتر اصلی این شرکت در شهر شن‌ژن چین قرار دارد. هوآوی بزرگ‌ترین شرکت ارایه کننده سرویس‌های تلفن همراه پس از پیشی گرفتن از اریکسون در سال ۲۰۱۲ در جهان است. هوآوی بیش از ۱۴۰ هزار کارمند در سراسر دنیا دارد که حدود ۴۶ درصد در بخش تحقیق و توسعه فعالیت می‌کنند. این شرکت حدود ۲۰ موسسه تحقیق و توسعه در کشورهای چین، ایالات متحده، آلمان، سوئد، هند، روسیه و ترکیه دارد و در سال ۲۰۱۱ در حدود ۳٫۷۴ میلیارد دلار در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرد.
در سال ۲۰۱۰ هوآوی سود ۳٫۷ میلیارد دلار را ثبت کرد. محصولات و خدماتش در ۱۴۰ کشور به کار گرفته شده و در حال حاضر ۴۵ شرکت از ۵۰ شرکت اپراتور مخابراتی بزرگ جهان از تجهیزات هواوی استفاده می‌کنند.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.