خود کفایی کافی نیست؛ سهمی در عرصه بین المللی و تولیدات جهانی به خود اختصاص دهیم

۱۲م دیماه ،

نماینده مردم قائنات گفت: حمایت از تولید کلید پیشرفت و توسعه بوده و نام گذاری امسال به حمایت از تولید نشان از هوشمندی نظام و رهبر فرزانه است.

جواد هروی نماینده مردم قائنات در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به این که باید به بحث تولید به صورت جدی توجه شود، گفت: برخی تصور می‌کردند که حمایت از تولید، به معنی ساخت چند فضای کارگاهی و تولیدی است، در حالی که این مفهوم بسیار وسیع تر است.

وی در تشریح هدف از طرح استراتژی حمایت از تولید ملی، افزود: در بحث حمایت از تولید باید پا را فراتر گذاشته و سهمی را در عرصه بین المللی و تولیدات جهانی به خود اختصاص دهیم نه اینکه صرفا از تولیدات خود استفاده کرده و به خود کفایی برسیم که این امر اهتمام ویژه مسئولان امر را می‌طلبد.

نماینده مردم قائنات در بیان این که نام گذاری امسال به حمایت از تولید، کار و سرمایه ایرانی نشان از هوشیاری نظام و رهبر فرزانه دارد، اظهار داشت: با توجه به طرح موضوعات تجارت جهانی و فرآیند رشد و توسعه جهانی، توجه به امر تولید یک نکته اساسی و کلید توسعه و پیشرفت کشور است.

وی در پایان با بیان این که حمایت از تولید مختص به امسال نیست، تاکید کرد: بحث تولید زمینه‌هایی را در جامعه ایجاد کرده که دیگر کسی قادر به جلوگیری از آن نیست و بعنوان یک فرضیه و نگاه حیاتی در تمام عرصه‌ها تبدیل شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.