دبیر نمایشگاه اسما حضرت حجت(عج) منصوب شد

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا به نقل از مرکز هنرهای تجسمی،’اصغر امیرنیا’ سرپرست مرکز هنرهای تجسمی در حکمی ‘محمد خزایی’ را به عنوان دبیر نمایشگاه اسما حضرت حجت (عج) منصوب کرد.

در این حکم خطاب به خزایی آمده است: نظر به صلاحیت، تعهد، تخصص و تجربه های ارزشمند شما در عرصه هنرهای تجسمی به موجب این حکم به عنوان دبیر نمایشگاه اسما حضرت حجت (عج)منصوب می شوید.

نمایشگاه اسما حضرت حجت(عج) قرار است همزمان با ولادت حضرت مهدی (عج) با آثار هنرمندان گرافیست و طراح از سوی مرکز هنرهای تجسمی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار شود.

محمد خزایی متولد ۱۳۴۰ و دارای مدرک دکترای گرافیک (هنر اسلامی) از دانشگاه بیرمنگهام، انگلستان و فوق‌لیسانس گرافیک،‌ از دانشگاه تربیت مدرس است.

وی پیش از این دانشیار دانشگاه تربیت مدرس و دانشکده هنر،عضو هیات علمی دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس از سال۱۳۷۷ بوده است.

عضو شورای بررسی و تصویب نشان دانشگاهها و موسسات آموزشی عالی کشور، مدیر گروه گرافیک دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس، داوری و دبیری جشنواره ها و دوسالانه های متعدد از جمله دومین دوسالانه نقاشی جهان اسلام، همایش بین‌المللی خوشنویسی جهان اسلام، نمایشگاه پوستر اسماءالحسنی و سوگواره پوسترهای عاشورایی سایر فعالیت های هنری این هنرمند است.

فراهنگ**۹۱۷۳**۱۵۸۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۹۶۱۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.