درخشان: خودمان را گول نزنیم چون جزو بهترین های آسیا نیستیم

۰۷م آذر ،

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: در آستانه بازی با سپاهان در اصفهان تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در آستانه دیدار با سپاهان در اصفهان شرایط تیم ما بسیار خوب است بچه های ما در این مدت با انگیزه ای بالا در تمرینات شرکت کرده اند و با توجه به توانمندی و قدرتی که دارند، مطمئناً در اصفهان بازی خوبی مقابل سپاهان انجام خواهند داد بچه های داماش تلاش می کنند تا هر هفته کار بزرگی در فوتبال ایران انجام دهند ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم تا بتوانیم توانمندی هایی که داریم را در زمین نشان بدهیم.

وی افزود: سپاهان تیم بزرگی است و کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد مطمئناً بازی بسیار سختی داریم چون بازی در زمین حریف است و سپاهان از حمایت تماشاگرانش برخوردار است قطعاً کار راحتی نداریم اما تلاش می کنیم تا در اصفهان بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: ما برای پیروزی به اصفهان می رویم و نگاهمان دنبال ۳ امتیاز این بازی است مطمئن باشید که برای ۳ امتیاز به اصفهان می رویم و اگر نشد، کسب یک امتیاز هم در خانه حریف نتیجه بدی نیست، امیدوار به پیروزی هستیم و می خواهیم شگفتی دیگری را در اصفهان رقم بزنیم.

وی گفت: خودم بسیار انگیزه دارم و دوست دارم تیم من در اصفهان پیروز میدان شود چون بردن تیم بزرگی مثل سپاهان لذت بخش است و به آدم روحیه و انگیزه بالایی می دهد تا کارش را با جدیت بیشتری دنبال کند.

وی افزود: فدراسیون فوتبال ایران جزو برترین های فوتبال آسیا قرار گرفته است اما سوال من از AFC این است که با کدام سابقه و پیشینه ما را جزو برترین های آسیا قرار داده است انشاءا… که فدراسیون ما بهترین فدراسیون آسیا شود و آرزو می کنم که این اتفاق بیفتد اما باید واقعیت ها را ببینیم و با آن ها زندگی کنیم و نباید چشم مان را به حقایق فوتبال کشورمان ببندیم.

درخشان تصریح کرد: ما واقعاً جزء برترین های آسیا نیستیم زمانی می توانیم جزو بهترین های قاره باشیم که در تیم های پایه نتیجه بگیریم و تیم ملی ما به راحتی به جام جهانی صعود کند وقتی تیم های پایه ما اوت شده اند و صعود تیم ملی به جام جهانی هم به اما و اگرهای بسیاری بستگی دارد، چطور می توانیم مدعی حضور در جمع برترین های آسیا باشیم.

وی افزود: نمی دانم ملاک AFC در ارتباط به انتخاب برترین های فوتبال آسیا چه چیزی بوده اما بسیار دوست دارم معیار و ملاک انتخاب خودشان را اعلام کنند تا ما هم بدانیم که بر اساس کدام معیار جزو برترین های آسیا در حال حاضر فوتبال ما شرایط خوبی ندارد و باید واقعیت گرا باشیم نه این که به چنین انتخاباتی دلخوش باشیم و مشکلات ریز و درشت و ناکامی های فوتبال ایران را نادیده بگیریم.

درخشان در پایان گفت: نمی توانیم خودمان را گول بزنیم وقتی همه تیم های ما اوت می شوند، چگونه می توانیم بگوییم که جزو بهترین های آسیا هستیم؟ زمانی می توانیم چنین حرفی را بزنیم که در تیم های پایه خوب کار کنیم و تیم ملی ما هم راحت به جام جهانی صعود کند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.