دنای ایران خودرو در کانون توجه نمایشگاه کشورهای اسلامی

گردآوری شده توسط گروه خودرو ممتازنیوز

به گزارش ایکوپرس از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت و تجارت کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی، علاقه مندان محصولات ایران خودرو تمام مدت در غرفه این شرکت در نمایشگاه بین المللی حضور دارند و از کارشناسان شرکت در مورد سیستم ها و ویژگی های مختلف محصولات می پرسند. قیمت، کیفیت وقوای محرکه از جمله موضوعاتی است که مردم مایلند در مورد محصولات ایران خودرو از آن با خبر شوند.

دیدار کنندگان در مورد دنا کنجکاوی وافر دارند و فرم بدنه خارجی و تزیینات داخلی آن را بسیار می پسندند. آنان بی صبرانه منتظرند تا هر چه زودتر این محصول به بازار بیاید.

دنا که تولید آزمایشی آن به تازگی آغاز شده، به عنوان تازه ترین محصول ایران خودرو جلوه ویژه ای به سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران بخشیده و تمامی دیدارکنندگان زمانی از وقت خود را به غرفه ایران خودرو اختصاص می دهند و از زوایای مختلف خودروها را می بینند.

شایان ذکر است در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت و تجارت کشورهای عضو سازمان کنفرانس  اسلامی در تهران، گروه صنعتی ایران خودرو تازه ترین محصولات خود شامل دنا، رانا و سورن ای ال ایکس را همراه با قوای محرکه مدرن و قطعات ساخت داخل به نمایش گذاشته است.

این نمایشگاه از دوشنبه این هفته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده و امروز – جمعه- به کار خود پایان خواهد داد.

 


IKCOPress
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.