دومین صفحه ترویج فساد در فیس بوک با نام ”داف‌های تهران“ متلاشی شد

دومین صفحه ترویج فساد و ابتذال در فیس بوک با نام ”داف‌های تهران“ که به اغفال جوانان و کاربران ایرانی می‌پرداخت، با تلاش کارشناسان پلیس فتا متلاشی و مدیر اصلی آن نیز دستگیر شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،کارشناسان پلیس فتا در رصد و پایش فضای مجازی با صفحه‌ای مخصوص به نام ”داف‌های تهران” در شبکه اجتماعی فیس بوک مواجه شدند.

در بررسی‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان‏ مشخص شد اعضای این صفحه، ضمن عضو گیری جوانان و کاربران ایرانی با اغفال آنها به ترویج فساد و ابتذال می پرداختند.

این گزارش حاکی است، اغفال جوانان و کاربران ایرانی و تشکیل باندهای فساد مهم ترین هدف گردانندگان این صفحه بوده است.

شایان ذکر است، این صفحه در مدت فعالیت خود، ۳۰ هزار نفر عضو گیری کرده بود که با تلاش‌های مستمر کارشناسان فنی و متخصصان پلیس فتا شناسایی و متلاشی شد.

همچنین در این عملیات، دو عضو اصلی این صفحه دستگیر شدند.

در حال حاضر این صفحه غیر فعال شده و بازپرس پرونده نیز برای هریک از متهمان، قرار مناسب صادر کرده است.

همچنین چندی پیش کارشناسان فنی و متخصص پلیس فتا یک شبکه اجتماعی موصوف به ”پاف و داف” را با ۲۷ هزار عضو در فیس بوک متلاشی کردند و چهار سرکرده اصلی باند را نیز در این رابطه شناسایی و به دام انداختند.

گفتنی است، شهروندان ضمن توجه به توصیه‌های پلیس فتا و اطلاع رسانی که در سایت www.cyberpolice.ir انجام شده می توانند با هوشیاری خود عرصه را بر فعالیت مجرمان در فضای سایبری تنگ کنند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.