راه آهن:نقص فنی لوکوموتیو سبب شد مسافران با اتوبوس به مقصد منتقل شوند

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

اعلام جزئیات خارج شدن قطار طبس‌ ـ تهران از ریل؛

قطار مسافری طبس ـ تهران که ظهر امروز دچار سانحه شد و به ‌وسیله دیزل جایگزین به مسیر خود ادامه داد، بار دیگر در ایستگاه تربت حیدریه دچار مشکل شد و اکنون مسافران با اتوبوس راهی مقصد شدند.

به گزارش ممتاز به نقل از به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ بعضی منابع خبری خبر دادند ساعاتی پیش در طبس، قطار مسافر بری طبس – تهران  از ریل  خارج شد.

بنابر اعلام این خبر، قطار در ایستگاه عشق‌آباد متوقف بود و در حالی که لکوموتیوران در لکوموتیو حضور نداشت، کمک‌لکوموتیوران بدون اخذ مجوز از مرکز کنترل و حتی بدون توجه به اخطار مرکز کنترل، قطار را به راه انداخت که به سبب عدم تنظیم وضعیت سوزن ریل، دیزل، واگن مولد برق و یک واگن دیگر از ریل خارج شد که البته در این سانحه مسافران آسیب ندیدند.

گفتنی است: دیزل جایگزین برای این قطار از مشهد ارسال شد و پس از توقف سه‌ونیم ساعته، قطار به حرکت خود ادامه داد.
 
همچنین دیزل جایگزین نیز در حوالی ایستگاه تربت حیدریه خراب شد و با توجه به اینکه امکان تعمیر آن و همچنین فراهم آوردن دیزل جایگزینی دیگر وجود نداشت، هم‌اکنون حدود ۲۰۰ مسافر قطار طبس ـ تهران در ایستگاه راه آهن تربت حیدریه پیاده شده‌اند و احتمالاً باید امشب را در سالن انتظار این ایستگاه به صبح برسانند تا زمانی که با تأمین ۴ دستگاه اتوبوس راهی تهران شوند.

بر اساس این گزارش ممتاز به نقل از:از مسافران با تن ماهی به‌عنوان شام از مسافران پذیرایی شد و این در حالی است که بعضی مسافران نیز ایستگاه راه آهن را ترک کرده و خود با استفاده از آژانس عازم مقصد شده‌اند.

بر همین اساس روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: مسافرین طبس با اتوبوس راهی مقصد خود شدند و پول بلیت نیز به این مسافران برگردانده شد.

همچنین مسافران تربت حیدریه – طبس که با خارج شدن قطار از ریل دچار سرگردانی شده بودند نیز بعد از استراد پول بلیت خود،سفرشان لغو شد.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.