رنگرز: قوانین سختگیرانه کار را دشوار کرده است / باید در وقت قانونی و سرپا فن اجرا شود

۲۹فروردین۱۳،

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: قوانین سختگیرانه تازه کشتی، کار فرنگی کاران ما را دشوار کرده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ حسن رنگرز گفت: آنچه که در روز اول رقابتهای کشتی قهرمانی آسیا مشهود بود، این مسئله است که قوانین سختگیرانه فدراسیون جهانی مبنی بر اجرای فن در تایم یک و دقیقه سی ثانیه کار فرنگی کاران ما را دشوار کرده است.

وی ادامه داد: در کنار این مسئله داوران برای هل دادن نیز امتیازی در نظر نمی گیرند و این مسئله سبب شده است که وقتی فرنگی کاران ما برای اجرای فن در زمان قانونی مسابقه اقدام می کنند، غافلگیر می شوند.

دارنده مدالهای طلا و برنز جهان کشتی فرنگی جهان با اشاره به اینکه خطر حذف کشتی از المپیک ۲۰۲۰ سبب شده است که قضاوت داوران بسیار سختگیرانه شده، تاکید بروی اجرای فنون بوده و هل دادن نیز امتیازی ندارد، اظهار داشت: این مسئله کار فرنگی کاران ما را به شدت سخت کرده است و باید با توجه به احتمال تغییر قوانین با شتاب بیشتری به این سمت در ۲۸ اردیبهشت ماه در مسکو، تدبیری بیاندیشیم.

وی خاطر نشان کرد: کشتی با روند فعلی به سمتی پیش می رود که فرنگی کاران باید در سرپا فن را اجرا کنند، کار در خاک محدود شده و ما باید تمرینات خود را به این سمت پیش ببریم.

عضو شورای فنی تیمهای ملی کشتی فرنگی در پایان گفت: در روز اول رقابتهای قهرمانی آسیا در هند صاحب دو مدال نقره شدیم، باباجان زاده نیز اسیر ناداوری شد و امیدوارم در روز دوم مدالهای خوشرنگ تری کسب کنیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.