سانتر از جناحین در دستور کار تمرین آبی پوشان

به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال استقلال تهران در حالی به میزبانی کمپ این باشگاه آغاز شد که با وجود اعلام قبلی، خسرو حیدری، سیدمهدی رحمتی و پژمان منتظری سه بازیکن ملی پوش آبی پوشان در این تمرین حضور نیافتند.

خبرنگاران و عکاسان زیادی برای پوشش خبری و تصویری حضور ملی پوشان تیم استقلال تهران در محل تمرین حضور یافتند.

این تمرین با دویدن و گرم کردن بازیکنان تیم استقلال زیر نظر احمد حاج قاسم مربی بدنساز آغاز شد و در ادامه، نفرات به بازی ‘آقا وسط’ و انجام کارهای تاکتیکی پرداختند.

سپس با نظر ‘امیر قلعه نویی’ بازیکنان به ارسال توپ روی دروازه روی آوردند که این بخش از تمرین، زمان زیادی را به خود اختصاص داد.

ستار همدانی مربی تیم استقلال نیز در این بخش تمرین همپای بازیکنان به ارسال توپ پرداخت و آمادگی بالایی را از خود نشان داد.

حدود ۲۰۰ تماشاگر در محل تمرین حضور داشته و همچون روزهای گذشته به تشویق امیر قلعه نویی و سر دادن شعار علیه محمد رویانیان پرداختند.

آرش برهانی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در میانه های تمرین در کنار زمین چمن حضور یافت و برای دقایقی با شاهرخ بیانی و رضا رجبی پیشکسوتان تیم استقلال به گفت و گو پرداخت.

میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال پس از ۴۵ دقیقه، خود را به محل تمرین رساند.

‘علی کاظمی’ بازیگر مجموعه تلویزیونی خنده بازار از میهمانان ویژه تمرین آبی پوشان بود که مورد استقبال بازیکنان و هواداران تیم استقلال قرار گرفت.

ورزشی. ** ۳۷۸۳ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۸۱۰۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.