سخنرانی ۹ کاندیدای ریاست جمهوری در همایش جامعه اسلامی دانشجویان در مشهد

۲۱فروردین۱۳،

“دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان” گفت: همایش سراسری دانشجویان با حضور کاندیداهای انتخاباتی به مدت ۵ روز در شهر مشهد مقدس در حال برگزاری است.

“محمد پهلوان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با برگزاری همایش ۵ روزه جامعه اسلامی دانشجویان در “مشهد مقدس” اظهار داشت: دانشجویان اتحادیه در همایش سراسری مذکور علاوه بر مسائل آموزشی میزبان کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری نیز می باشند.

وی ادامه داد: از روز قبل “منوچهر متکی” وزیر امور خارجه پیشین کشورمان و بیاتیان به عنوان سخنران در مسائل آموزشی در جمع دانشجویان حاضر شدند.

این فعال دانشجویی بیان داشت: در دومین روز از این همایش، دانشجویان جامعه اسلامی میزبان “محمد سعیدی‌کیا”، “مصطفی کواکبیان” دبیرکل حزب مردم سالاری و “محسن رضایی” عضو تشخیص مصلحت نظام خواهند بود.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان افزود: “محمد باهنر” دبیر کل جامعه مهندسین و “مصطفی پورمحمدی” رئیس بازرسی کل کشور و در نهایت در روز اختتامیه علاوه بر مباحث آموزشی و داخلی دانشجویان، “محمدباقر لنکرانی” و “علیرضا زاکانی” در این همایش حضور خواهند یافت و در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه فردوسی مشهد به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

گفتنی است: همایش سراسری دانشجویان جامعه اسلامی به مدت ۵ روز از روز (چهارشنبه) آغاز و تا روز (یکشنبه) بیست‌و پنجم فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.