سفیر سوریه در تهران: هزینه حمله برای آمریکا و متحدانش سنگین است

اردیبهشت ۱۴۰۳

سفیر سوریه در تهران تاکید کرد دمشق به هرگونه حمله احتمالی آمریکا با قاطعیت پاسخ خواهد داد و هزینه چنین حمله‌ای برای متحدان غرب در منطقه سنگین خواهد بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛«عدنان حسن محمود» سفیر سوریه در تهران در حاشیه مراسم «حمایت کشورهای آمریکای لاتین از سوریه در برابر تهدیدات آمریکا» به خبرنگار خبرگزاری فارس دربارهٔ پاسخ کشورش به حمله احتمالی آمریکا گفت: «سوریه در مقابل هرگونه حمله آمریکا با قدرت مقابله می‌کند و این حمله نتیجه‌اش شکست خواهد بود.»

 محمود در حاشیه این مراسم که در سفارت ونزوئلا در تهران برگزار شده بود،تصریح کرد که حمله به سوریه به بحرانی برای کل منطقه مبدل می‌‌شود و هزینه آن برای آمریکا و متحدانش سنگین خواهد بود.

سفیر سوریه در ایران با اشاره به اینکه کشورهایی که امکاناتشان را در اختیار آمریکا قرار می‌دهند در کنار این کشور متحمل هزینه حمله به سوریه قرار خواهند گرفت، تصریح کرد که مقاومت در منطقه این بار هم همچون جنگ ۳۳ روزه پیروز خواهد شد.

وی ابراز داشت: الگویی که اکنون محور مقاومت متشکل از ایران، سوریه و حزب الله در منطقه شکل داده است هدفش مقابله با طرح‌های غرب در منطقه است.

محمود تاکید کرد: همانطور که مقامات ایران تاکید کرده‌اند حمله به سوریه حمله به محور مقاومت است و نتیجه‌اش فاجعه بار خواهد بود.

وی اظهار داشت که آمریکا چیزی جز شکست برداشت نمی‌کند و شکست برای آمریکا و متحدانش حتمی است.

سفیر دمشق در تهران تصریح کرد که مردم سوریه با روحیه ملی خود آمادگی کامل برای مقابله با حمله آمریکا را دارند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.