سکه تحویل آذریک میلیون و ۱۷۲ هزارتومان

۰۷م آذر ،

سکه تحویل آذرماه یک میلیون و 172 هزار تومان

بینا- تالار مجازی بورس کالای ایران در اولین روز کاری خود در هفته جاری شاهد افزایش قیمت‌ها همزمان با افزایش قیمت طلا در بازار جهانی در قراردادهای آتی سکه بود، هرچند این افزایش از حدود ۱۰ هزارتومان در هر قرارداد فراتر نرفت.
روز دوشنبه قراردادهای آتی در سکه طلا شاهد رشدی بود که از هفته قبل ادامه داشت و روند نزولی که چند روز متوالی به وجود آمد را جبران کرد به گونه‌ای که سکه تحویل بهمن ماه را که با قیمت پایه حدودا یک میلیون و ۲۱۰ هزارتومان را آغاز کرده بود و به یک میلیون و ۱۷۰ هزارتومان هم رسیده بود را مجددا به یک میلیون و ۲۵۰ هزارتومان رساند.
در این روز قراردادهای سکه تحویل آذرماه نیز با نوسانات ۵ تا ۱۰ هزارتومانی در نهایت به میانگین قیمت یک میلیون و ۱۷۲ هزارتومان خرید و فروش شد و سکه تحویل دی ماه نیز به یک میلیون و ۲۱۰ هزارتومان افزایش قیمت داد.
با وجود آنکه روز قبل قیمت جهانی انس طلا با افزایش روبه رو بود اما هر دلار در بازار غیر رسمی نسبت به هفته قبل ۱۰۰ تومان کاهش داشته و ۲۸۰۰ تومان معامله می‌شد برهمین اساس نیز افزایش قیمت در جهان تاثیر چندانی در بازار داخلی کشور نداشت و قیمت ها با رشد بسیاری همراه نشد.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.