شهادت کارمند سابق کاخ سفید علیه ترامپ

کارمند سابق کاخ سفید گفت: ترامپ می‌خواست به حامیانش در مقابل کنگره بپیوندد.

شهادت کارمند سابق کاخ سفید علیه ترامپ

به گزارش ممتاز نیوز، کسیدی هاچینسون، دستیار سابق رئیس دفتر ترامپ شهادت داد که ترامپ مسلح بودن برخی حامیان خود مطلع بوده و قصد داشته به هواداران خود بپیوندد. ترامپ شهادت هاچینستون را “جعلی” دانست.

کسیدی هاچینسون، دستیار رئیس دفتر ترامپ در کنگره شهادت داد که رئیس‌جمهور سابق آمریکا، از مسلح بودن برخی حامیان خود اطلاع داشته ولی نگرانی‌ها در این مورد را موجه نمی دانسته است. ترامپ  از نیروهای امنیتی در کنگره خواسته است که دستگاه‌های فلزیاب برای بازرسی افراد را بردارند تا شمار تجمع‌کنندگان بیشتر به نظر برسد.

به گفته هاچینستون نیروهای امنیتی با رفتن رئیس جمهور سابق به کاخ سفید مخالفت کردند و ترامپ سعی کرده فرمان لیموزین ریاست جمهوری را به دست بگیرد و آن را به سمت کاخ سفید هدایت کند.

هاچینسون، دستیار ارشد مارک مدوز، رئیس وقت دفتر کاخ سفید است. او در ادامه شهادت خود افزود رئیس جمهور وقت آمریکا گفته است تجمع‌کنندگان مقابل کاخ سفید برای صدمه‌زدن به او جمع نشده‌اند.

هاچینسون که در ششمین روز جلسه استماع در مورد حمله مرگبار ششم ژانویه ۲۰۲۴ به کنگره توسط حامیان ترامپ شهادت می‌داد گفت که این مکالمه توسط تونی اورناتو، یکی از مقامات ارشد سرویس مخفی که معاون رئیس ستاد عملیاتی ترامپ نیز بوده به او منتقل شده است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.