شکست و دو اخراجی برای اوساسونا

۱۵اردیبهشت،

soldado.jpg

حضور ۳۴ دقیقه‌ای مسعود شجاعی هم نتوانست مانع از شکست اوساسونا برابر والنسیا شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شنبه شب با انجام چهار مسابقه هفته‌ ۳۴ لیگا دنبال شد. در این رقابت‌ها رئال‌مادرید، گرانادا و والنسیا موفق به شکست حریفان خود شدند.

رئال‌مادرید، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده بارسا در صدر جدول رقابت‌ها در ورزشگاه خانگی خود پذیرای وایادولید بود و در پایان مهمانش را با شکست چهار بر سه بدرقه کرد. در این بازی ابتدا اسکار در دقیقه هشت دروازه‌ میزبان را باز کرد. در ادامه آنخل دی‌ماریا بازی را به تساوی کشاند. شش دقیقه پس از گل دقیقه ۲۶ این بازیکن آرژانتینی بار دیگر دروازه‌ وایادولید باز شد. کریستیانو رونالدو با گل خود میزبان را پیش انداخت. این برتری تنها سه دقیقه دوام داشت؛ چرا که گوئرا با گل دقیقه ۳۵ خود بازی را به تساوی کشاند. نیمه اول بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

چهار دقیقه پس از آغاز نیمه دوم کاکا برای کهکشانی‌ها گلزنی کرد تا میزبان دوباره پیش بیفتد. کریستیانو رونالدو در دقیقه ۷۰ گل دوم خود و چهارم رئال را در این بازی به ثمر رساند؛ گل‌هایی که پیروزی بیست‌وچهارم قوهای سپید را در مادرید رقم زدند. ساستره سه دقیقه مانده به پایان وقت قانونی بازی برای سومین بار دروازه‌ رئال را باز کرد. گلی که تنها اختلاف دو تیم را کاهش داد و در تغییر نتیجه‌ سودی نداشت.

رئال‌مادرید با این برد ۷۷ امتیازی شد و پیش از انجام بازی بارسا – بتیس به فاصله هشت امتیازی آبی‌-اناری‌ها رسید.

در دیگر رقابت‌ها اوساسونا در مستایا مهمان والنسیا بود و در پایان بازی را با نتیجه‌ چهار بر صفر به حریف خود واگذار کرد. در این دیدار که مسعود شجاعی، بازیکن ایرانی اوساسونا از دقیقه ۵۶ وارد آن شد، سولدادو (۳۹)، ریکاردو کاستا (۴۴)، بانگا (۶۰) و جوناس (۹۰،پنالتی) برای میزبان گلزنی کردند.

این دیدار پر برخورد دو اخراجی هم داشت. آریباس و کوپووی در نیمه دوم با دریافت کارت قرمز از داور بازی زمین مسابقه را ترک کردند تا اوساسونا برابر میزبانش ۹ نفره بازی کند.

پیروزی یک بر صفر گرانادا برابر مالاگا از نتایج دور از انتظار شنبه شب بود. ایگالو در دقیقه ۲۸ تک گل سه امتیازی برای میزبان به ثمر رساند.

دیدار تیم‌های لاکرونیا و آتلتیکو مادرید برنده‌ای نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته‌ سی‌وچهارم لیگا یکشنبه (امروز) با چهار دیدار زیر پیگیری می‌شود.

مایورکا – لوانته

ساراگوسا – وایکانو

سویا – اسپانیول

بارسلونا – بتیس

در جدول لیگا، بارسا با ۸۵ امتیاز همچنان پیشتاز رقابت‌هاست. رئال‌مادرید با ۷۷ امتیاز در مکان دوم و آتلتیکو‌مادرید با ۶۹ امتیاز در مکان سوم ایستاده است. اوساسونا هم با ۳۳ امتیاز مکان شانزدهم جدول را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.