شکست پرسپولیس در آزادی/شعار هواداران علیه بازیکنان

خبرگزاری آریا- تیم فوتبال پرسپولیس باز هم در ورزشگاه آزادی این بار در برابر صبای قم شکست خورد.
به گزارش خبرگزاری آریا، اولین دیدار هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود ۷۰ هزار تماشاگر آغاز شد که بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود صبا به پایان رسید.
محسن سلیمان فلاح در دقیقه ۷۶ و اکبر صادقی در دقیقه ۸۹ ( از روی نقطه پنالتی) برای صبا گلزنی کردند. محسن بنگر که در بازی با فجرسپاسی نیز یک پنالتی داده بود امروز هم مرتکب پنالتی شد.
پرسپولیس در این فصل هنوز در ورزشگاه آزادی پیروز نشده است. تنها برد سرخپوشان در لیگ دوازدهم برابر نفت در آبادان در هفته اول به دست آمده است.
محسن ترکی داور مسابقه به محسن بنگر و سید جلال حسینی از پرسپولیس و محسن بیات، میلاد سلیمان فلاح و حامد لک از صبا کارت زرد نشان داد.
پس از این که پرسپولیس گل دوم را از صبای قم دریافت کرد، شعارهای تماشاگران شروع شد اما بعضی از هواداران با صدای سوت مانع سر دادن شعار می‌شدند. همچنین عده‌ای از تماشاگران نیز علی دایی را تشویق کردند که البته این شعار اکثر هواداران نبود.
هنگام خروج بازیکنان پرسپولیس از زمین هواداران این تیم شعار “بی‌غیرت، بی‌غیرت” را سر دادند. پرسپولیسی‌ها در مقابل هنگام خارج شدن بازیکنان صبای قم آن‌ها را تشویق کردند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.