عزت‌الله انتظامی: آرزویم حضور در یک تئاتر و فیلم خوب است

قانون- آقای بازیگر سینمای ایران گفت: آرزویم این است بتوانم بدون عصا راه بروم و در یک تئاتر و فیلم سینمایی خوب بازی کنم.

به گزارش ایسنا، عزت‌الله انتظامی اظهار کرد: بعد از عملی که روی پایم انجام دادم دوران نقاهت را طی می‌کنم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای شود تا بتوانم بدون عصا و به طور طبیعی راه بروم.

وی افزود: من تا به حال روی سن با عصا نرفته‌ام و از آن بدم می‌آید و دلم می‌خواهد بتوانم عصا را کنار بگذارم و در یک تئاتر و یک فیلم سینمایی خوب کار کنم.

این بازیگر فیلم‌سینمایی مورد علاقه اش را «قطار زمستانی» خسرو سینایی عنوان کرد و گفت: این کار بسیار خوب است و سناریوی آن را بسیار دوست دارم و امیدوارم شرایط ساختش از طرف لهستانی فراهم شود و حضور در آن جزو افتخاراتم خواهد بود.

آقای بازیگر ادامه داد: در این فیلم، ایران در جنگ جهانی دوم به خوبی نشان داده می‌شود و معتقدم کار بسیار فوق‌العاده و ناب است. کار بین‌المللی‌ای که در تمام دنیا اکران خواهد شد و این برای ما یک شانس است.

وی با اشاره به علاقه‌اش به حضور روی صحنه تئاتر گفت: خیلی دلم می‌خواهد در تئاتر حضور داشته باشم اما هر چه در این رابطه خوانده‌ام به درد نمی‌خورد. تئاتر باید حرفی برای گفتن داشته باشد در غیر این صورت به درد نمی‌خورد.

انتظامی درباره پیشنهادات سینمایی اش نیز خاطرنشان کرد: کارهایی که پیشنهاد می‌شود خوب نیست و من جرأت کار بد کردن را ندارم و از خدا خواسته‌ام در این آخر عمر کار مفیدی انجام دهم و اثر ماندگاری باشد تا از بین نرود.


پایگاه خبری رسانه قانون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.