فراخوان مشمولان دیپلم و زیردیپلم برای اعزام به خدمت سربازی

۱۳خردادماه،

تمامی مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ ۱۹خرداد سال جاری برای اعزام به خدمت سربازی فراخوانده شدند.

به گزارش اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا، این سازمان ضمن فراخوان تمامی مشمولان غایب و غیرغایب متولد ۱۳۵۵ تا پایان خرداد ماه ۱۳۷۴ برای انجام خدمت دوره ضرورت طی اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی مشمولان دیپلم و زیر دیپلم سال های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم خرداد ماه سال دریافت کرده‌اند، می‌بایست در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور پیدا کنند.

تمامی مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیرغایب ساکن تهران که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال هستند، باید رأس ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۱۹ خرداد به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حاضر شوند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

همچنین تمامی مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب ساکن سایر استان‌های کشور که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال هستند، باید رأس ساعت ۷ صبح یکشنبه ۱۹ خرداد به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

عدم حضور به موقع در زمان و محلهای تعیین شده غیبت محسوب می گردد و آن دسته از مشمولانی که به هر سبب تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده‌اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.


سایت خبری تحلیلی نور نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.