فرکی: به تیمم افتخار می‌کنم/ داور بازی را به نفع مس مدیریت کرد

۳۰م دیماه ،

02-44.jpg

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: بازی تیمم مقابل مس سبب شد که به تیمم بیشتر افتخار کنم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین فرکی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر مس که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، گفت: از ابتدای فصل به تیمم افتخار می‌کردم و بازی‌ای که امروز از تیمم دیدم سبب شد بیشتر به آن افتخار کنم. بازیکنان ما با وجود سن کمی که داشتند و با وجود غیبت شش بازیکن اصلی فوق‌العاده خوب بازی کردند و برابر بازیکنان باتجربه حریف بازی پرحرارتی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر مس در این هفته نتایج خوبی نگرفته بود و طبیعی بود که در خانه خود به دنبال کسب سه امتیاز باشد اما من با شناختی که از تفکرات لوکا داشتم کاری کردم که تمام نقاط کلیدی حریف از کار بیفتد. این حرف من به معنای این نیست که ما به دنبال مساوی کردن بودیم، هدف ما بردن حریف بود اما در نهایت به تساوی رسیدیم.

فرکی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا تیمش از ترس اینکه نکند با شکست برابر مس رکورد نباختن‌هایش شکسته شود، بسیار هجومی بازی نکرده است، گفت: ما نگران از دست دادن این رکورد نیستیم. چون مهم‌تر از حفظ رکورد کسب سه امتیاز بازی‌هاست. مطمئن باشید که حفظ رکورد نباختن تاثیری در کار ما ندارد.

سرمربی فولاد در پایان دربارهٔ عملکرد تیم داوری بازی هم گفت: داور بیشتر بازی را به نفع مس مدیریت کرد تا اینکه بخواهد داوری کرده باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.