فوجیتسو تبلت Arrow Tab را با سیستم‌عامل ویندوز ۸ معرفی کرد

در میان موج بی پایان تبلت‌، تپ‌تاپ و لپ‌تاپ‌های معرفی شده در نمایشگاه IFA جای مصولات بسیاری از شرکت‌ها خالی بود. حال پس از گذشت چندین هفته ، نمایشگاه CEATEC در ژاپن برگزار شده است و شرکت‌های ژاپنی به ارایه محصولات خود پرداخته‌اند. فوجیتسو هم این فرصت را غنیمت شمرده و تبلت ۱۰٫۱ اینچی ویندوز ۸ خود را معرفی نموده است.

این تبلت دارای صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل می‌باشد و ۶۰۰ گرم وزن دارد. این تبلت همچنین مجهز به دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت، یک دوربین ۱٫۳ مگاپیکسلی در جلو و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی است.

از امکانات جالب آن می‌توان به دستورات حرکتی بدون نیاز به تماس با تبلت اشاره کرد که با استفاده از دوربین جلویی تشخیص داده می‌شود، این قابلیت در کنار زد آب بودن این تبلت می‌تواند امکان استفاده از آن را حتی در هنگام حمام کردن، میسر کند.

این تبلت دارای پورت میکرو USB و اسلات کارت حافظه MicroSD است. پشت بدنه آن فلزی است و گوشه‌های نسبتا تیزی دارد. زمان انتشار تبلت ویندوز ۸ فوجیتسو همانند دیگر تبلت‌های نسل اول ویندوز ۸ در مهر یا آبان امسال خواهد بود و ابتدا در بازار ژاپن عرضه خواهد شد.

هنوز دقیقا مشخص نیست که پردازنده این تبلت از چه نوع است اما احتمال می‌رود این تبلت نیز مجهز به پردازنده نسل جدید اتم اینتل – Clover Trail باشد.


زومیت – زومیت – IT News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.