لاوازی با مافیا پلی استیشن بازی می کند

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مهاجم تیم پاری سن ژرمن “ازکویل لاوازی” اعلام کرد وقتی که در ناپولی بود با افراد مافیا پلی استیشن بازی می کرده است.

به گزارش فوتبال آنلاین این بازیکن ۲۷ ساله در دادگاه رسیدگی iبه محاکمه “آنتونیو لورسو” که پدرش رئیس گروه مافیایی لوروسو بوده زبان iبه صحبت گشود و گفت پیشا با  این متهم پلی استیشن بازی می کرده است . او گفت : من او را iبه عنوان یک طرفدار تیم ناپولی می شناختم و این رابطه تا حدی بود که گاهی وقت او iبه خانه من می آمد.

او iبه سرخیو آماتو، قاضی پرونده توضیح داد : من iبه هیچ عنوان نمی دانستم که کار اشتباهی می کنم زیرا در آرژانتین صمیمی شدن با طرفداران افراطی یک امر طبیعی است ما تا حدی با هم خوب بودیم که با هم بازی های کامپیوتری می کردیم و اگر یادم می ماند حتما در استادیوم پیش یا بعد بازی او را ملاقات می کردم.

از این بازیکن آرژانتینی درباره ی رابطه ی مشکوکش با یکی دیگر از اعضای باند مافیایی ، مارکو لوریو‌،‌ سوال شد و او این گونه جواب داد : من وقتی iبه بازی های خارج از خانه می روم مانند همه بازیکن های دیگر نگران مسائل امنیتی هستم و رابطه ی من با مارکو لوریو در این حد است که یک بار از او خواستم مسائل امنیتی خارج شدن من از کشور را iبه عهده بگیرد و iبه خاطر این کارش iبه او پاداش دادم .” این همه قضیه بود”.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.