لزوم تبیین اهداف دشمن از حملات سایبری

۲۵م آذر ،

14-165.jpg

عضو تیم سایبری دانشگاه زنجان گفت: برگزاری نمایشگاه‌هایی همچون شبکه خاکستری با در اختیار گذاشتن اطلاعات مخفی در پس ظاهر جذاب فضای مجازی باید اهداف دشمن از سایبری را در بین مردم تبیین کنند.

سیدمهرداد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، با تأکید بر اینکه حضور و استفاده از اطلاعات نمایشگاه‎‎هایی با موضوع فضای مجازی برای هر دانشجویی لازم است اظهار کرد: نتیجه مثبت بازدید از این گونه نمایشگاه‌‎ها، آگاهی از چگونگی بر جای گذاشتن آسیب‌های مخرب فرهنگ غربی در جوامع اسلامی بوده و این آگاهی سرانجام به مقابله و ساخت سلاح فرهنگی در مقابل آن‌ها خواهد انجامید.

عضو تیم سایبری دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه تبلیغات دشمن در رسانه‌های سایبری فراوان است ابراز کرد: با وجود این هجوم تبلیغاتی و دسترسی غرب به تکنولوژی روز دنیا، رسانه‌های ما در حوزه فضای مجازی باید پابه‌پای رسانه‌های غربی حرکت کنند تا آنان را از رسیدن به اهداف فرهنگی خود باز دارند.

موسوی تصریح کرد: فعالیت گروه‌های دانشجویی در قالب تیم سایبری و فعالیت تخصصی و حرفه‌ای در فضای مجازی، گام مهمی در این راستا به شمار می‌رود که تیم سایبری دانشگاه زنجان نیز با فعالیت ۱۰ نفر از دانشجویان فعال در این حوزه در حال مبارزه نرم علیه دشمن در فضای مجازی است.

وی برگزاری مسابقات وبلاگ‌نویسی را از جمله اقدامات اخیر اعضای تیم سایبری دانشگاه زنجان دانست و اظهارکرد: در نظر داریم با عضوگیری از دانشجویان فعال و علاقه‌مند، فعالیت‌‎های تیم سایبری دانشگاه را گسترش داده و فضایی برای بروز استعدادهای جوانان خلاق ایجاد کنیم.

این عضو فعال در فضای مجازی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات عکاسی با موضوعات روز و مبتنی بر ارزش‌های دینی و ملی و همچنین اطلاع‌رسانی در خصوص فعالیت‌های کانون‌های دانشجویی دانشگاه زنجان، از جمله برنامه‌های آتی این تیم در فضای مجازی است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.