لوو: باید بهتر شویم تا به اسپانیا برسیم

۱۷ام بهمن ،

آلمان در حال حاضر بعد از اسپانیا، تیم دوم رنکینگ فیفاست و لوو معتقد است که تیمش می تواند بیش از این پیشرفت کند.

او در آستانه دیدار دوستانه مقابل فرانسه، در گفتگو با خبرنگاران گفت:”  ما در رنکینگ فیفا دوم هستیم؛ پشت سر اسپانیا؛ تیمی که می تواند تیم قرن باشد.

ما در چند سال اخیر از نظر شیوه بازی پیشرفت زیادی داشتیم. ما یک گام بلند به پیش برداشتیم. اکنون باید به راهمان برای رسیدن به قله ادامه بدهیم.”

او همچنین معتقد است که دیدار مقابل فرانسه می تواند برای تیمش یک آزمون دشوار باشد:” این دیدار یک آزمون سخت است. فرانسه قدرت قبل اش را پیدا کرده است. اگر می خواهیم با آنها رقابت کنیم باید نمایش خیلی خوبی ارائه بدهیم. آنها ترکیب خوبی دارند و از نظر تکنیکی و فیزیکی فوق العاده می باشند.”

او همچنین در مورد تصمیمش برای استفاده از رنه آدلر به جای مانوئل نویر در ترکیب اصلی دیدار فردا شب، گفت:” من با مانوئل صحبت کردم. کار ما این است که یک ذخیره مناسب پیدا کنیم؛ این کاری است که باید انجام بدهیم.

ما می خواهیم در همه پست ها رقابت داشته باشیم و به همین دلیل، این تصمیم را گرفتیم. مانوئل باید این تصمیم را بپذیرد اما در دو بازی آینده، او به میدان خواهد رفت. نویر همچنان شماره یک ماست اما در سالی که تورنمنتی در آن برگزار نمی شود، رقابت مهم است.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.