مازیار زارع: تنها در ایران قبل از بازی به سمت نیمکت حریف می‌روند

۱۰م آذر ،

مازیار زارع گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم که ملوان دراین فصل سهمیه آسیا را کسب کند.

بازیکن تیم فوتبال ملوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا دربارهٔ تساوی دو بر دو تیمش با پرسپولیس اظهار کرد: آمده بودیم که بازی را ببریم و برای پیروزی هم بسیار تلاش کردیم. موقعیت‌های بسیاری داشتیم که فکر می‌کنم اگر فقط از یکی از آنها استفاده کرده بودیم سه امتیاز به نام ما نوشته می‌شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان فعلی ملوان که سابقه حضور در پرسپولیس را داشتند پیش از بازی به سمت نیمکت این تیم نرفتند؟ گفت: من خودم در چند سال قبل در هر تیمی که بازی کرده‌ام به سمت نیمکت تیم قبلی‌ام نرفته‌ام. ما هیچ مشکلی با پرسپولیسی‌ها نداریم و فکر می‌کنم این کار فقط در ایران انجام می‌شود که قبل از بازی به سمت نیمکت حریف بروند.

زارع در پاسخ به این سوال که انگار از بازی کردن مقابل پرسپولیس بسیار انگیزه داشتی و بعد از گل هم بسیار خوشحالی کردی، گفت: به هر حال من هم مثل همه بازیکنان برای این بازی انگیزه داشتم. به دلم افتاده بود که آن توپ گل می‌شود. همه هم دیدند که حقمان برد بود. موقعیت ۱۰۰ درصد بسیار داشتیم اما استفاده نکردیم.

هافبک ملوان دربارهٔ داوری این بازی هم به ایسنا گفت: صالحی بسیار بد داوری کرد، به نظر من در نیمه اول توپ ما گل شده بود و داور به اشتباه آن را مردود اعلام کرد. واقعا در آن لحظه چه اتفاقی افتاد که داور تصمیم گرفت گل را مردود کند؟

وی در پایان گفت: در این بازی نشان دادیم که امسال مقابل همه تیم‌ها قاطع بازی می‌کنیم و حریف آسانی نیستیم. روند خوبی در هفته‌های قبل داشته‌ایم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که با ادامه این روند در پایان فصل سهمیه آسیا را کسب کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.