ماندن یا رفتنم از تراکتورسازی معلوم نیست

۰۶اردیبهشت،

سید مهدی سید صالحی در رابطه با شکست از الجزیره امارات، اظهار کرد: بازی را خوب آغاز کردیم، ولی در اثر غافلگیری یک گل دریافت کردیم و بعد از آن تا پایان نیمه اول تیم الجزیره امارات تلاش می‌کرد تا وقت را تلف کند.

به گزارش ایسنا،وی ادامه داد: نیمه دوم نیز بازی را به خوبی آغاز کردیم و موقعیت‌هایی نیز داشتیم، ولی با بدشانسی نتوانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم و حقمان در این بازی باخت نبود، می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، ولی به هر حال قسمت بود که نتیجه‌ را به الجزیره واگذار کنیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی دربارهٔ حذف از لیگ قهرمانان آسیا، بیان کرد: برایمان خیلی سخت بود و تراکتورسازی و هوادارانش لیاقت صعود به مرحله لیگ قهرمانان آسیا را داشتند و مستحق حذف نبودیم. واقعا شرمنده هوادارانمان شدیم و ان‌شاءالله ما را ببخشند، ولی بدانند که همه اعضای تیم از جان و دل تلاش کردند و تقدیر به این صورت بود که نتوانیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

مهاجم تراکتورسازی تبریز در خصوص دو بازی باقی مانده در لیگ برتر، به ایسنا گفت: ما باید در دو بازی باقی مانده حداقل شش امتیاز را کسب کنیم تا با مقام خوب و کسب سهمیه آسیایی لیگ را به اتمام برسانیم. ان‌شاءالله خدا کمک کند تا به هدفمان برسیم و بیشتر از این شرمنده هوادارانمان نشویم.

سید صالحی دربارهٔ شعارهای برخی از هواداران در چند بازی قبل علیه سردار جعفری، بیان کرد: آنها تماشاگرنماهایی بودند که واقعا به فکر تراکتورسازی نبودند و نباید این شعارها را می‌دادند، اما همان طور که گفتم تمام اعضای تیم باشگاه برای موفقیت تراکتورسازی تلاش کردند و همه با انگیزه این که بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم سعی و تلاش کردیم.

بازیکن تراکتورسازان دربارهٔ بازی با الجیش قطر، گفت: درست است که با پیروزی در این بازی نمی‌توانیم به مرحله بعدی صعود کنیم، ولی تلاش خواهیم کرد تا با پیروزی در این دیدار حداقل دل هوادارانمان را کمی شاد کنیم.

وی دربارهٔ این که آیا سال بعدی در تیم تراکتورسازی می‌ماند یا خیر؟ اظهار کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا در سه بازی باقی مانده نتایج خوبی کسب کنیم. تراکتورسازی و هوادارانش را دوست دارم و روزهای خوبی با این تیم داشته ‌ام. من راضی هستم به رضای خدا و ان‌شاءالله در آینده ماندن یا رفتنم از تیم تراکتورسازی مشخص می‌شود.

سید صالحی در مورد این که آیا از شرایط بازی خود در این فصل راضی بوده است یا خیر؟ گفت: نیم فصل اول شرایط خوبی نداشتم، ولی از بازی‌هایم در نیم فصل دوم راضی هستم و ان‌شاءالله در دیدارهای باقی مانده هم بهتر از قبل کار کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.