مدال آور آلمانی شب را در مترو به صبح رساند

هارتینگ سه شنبه شب در جدالی نفس گیر با احسان حدادی قهرمان پرتابگر ایرانی موفق شد به مدال طلای این رشته دست یابد و مدال نقره نیز به حدادی رسید.

هارتینگ روز چهارشنبه در یک نشست خبری در کنار پاسخگویی با سوالات خبرنگاران درخصوص قهرمانی اش به موضوع جالبی اشاره کرد و اینکه آخرین ساعت های شب قهرمانی خود را در ایستگاه مترو لندن به صبح رسانده است.

هارتینگ که برای حضور درجشن آلمانی های لندن از محل اقامت خود در دهکده بازیها خارج شده بود نیمه های شب مورد دستبرد دزدان قرار گرفته و پیراهن، کفش و همه وسائل شخصی خود از جمله کارت های شناسایی اش را از دست می دهد.

این قهرمان آلمانی المپیک لندن،گفت: به هیچ عنوان نمیتوانستم وارد محل اقامت خود شوم و مجبور شدم تا روشن شدن هوا در ایستگاه مترو بخوابم .

قهرمان طلایی آلمان در رشته پرتاب دیسک المپیک لندن در این کنفرانس خبری، همچنین از رقیبان خود از جمله احسان حدادی از ایران و یک پرتابگر لهستانی،سخن گفت و افزود:سخنانی که از رقیبان من در روزنامه های آلمانی چاپ شده بود انگیزه من را برای کسب قهرمانی در المپیک دو چندان کرد.

هارتنیگ در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی پرسید اگر دزد لباس ها و مدارکش را پیدا کند با او چه خواهد کرد،گفت: من او را به رودخانه لندن خواهم انداخت.

کسب مدال تاریخی احسان حدادی در المپیک لندن برای دو و میدانی ایران و اظهارات وی درمورد رقیب آلمانی اش امروز همچنین بازتاب بسیار گسترده ای در مطبوعات ورزشی این کشور داشت.

سایت ورزشی اسپورت وان در همین رابطه نوشت: احساس حدادی درسخنانی از رفتار هارتینگ بعد از کسب مدال طلای المپیک انتقاد کرده است.

به نوشته این سایت ورزشی،حدادی اقدام هارتینگ در پاره کردن لباس خود به نشانه شادی بعد از کسب مدال طلا را کاری نادرست خوانده و گفته که از این اقدام هارتینگ خوشحال نشده است.

حدادی در این مصاحبه گفته است: مردم آلمان بسیار با محبت هستند و من نمی دانم که چرا این قهرمان آلمانی پیراهن خود را که نام کشورش روی آن حک شده، پاره می کند، من معنی این اقدام را متوجه نمی شوم.

به نوشته این رسانه ورزشی،حدادی که اردوی آمادگی خود را از ماهها قبل برای حضوری موفق در المپیک لندن در جنوب آلمان و زیر نظر یک مربی آلمانی برپا کرده بود،ادامه داد: این مدال (نقره) هدیه ای یادآورنده برای هارتینگ بود تا به او بگویم در آلمان احساس خوبی داشتم اما در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ مسکو، مدال طلا را از وی خواهم گرفت.

این سخنان حدادی درمورد رقیبب آلمانی اش، همچنین در دیگر رسانه های ورزشی آلمان از جمله نشریه فوکوس، بیلد، روزنامه اکسپرس کلن و سایت های مختلف خبری دیگر این کشور نیز بازتاب داشت.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.