مدیرعامل تراکتورسازی: مظلومی قول داده یک جام برایمان بگیرد/ عده‌ای او را اذیت می‌کنند تا به تبریز نیاید

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی گفت: متاسفانه تعدادی در حال اذیت مظلومی هستند و نمی‌گذارند که او به تبریز بیاید اما ما از او حمایت می‌کنیم.

محمدحسین جعفری درباره توافق با پرویز مظلومی به عنوان سرمربی جدید تراکتورسازی اظهار داشت: من روز گذشته با پرویز مظلومی در تهران صحبت کردم و با او به توافق رسیدم. قرار است تا پایان هفته او دستیاران خود را و همچنین لیست بازیکنان مورد نیازش را به ما بدهد.

وی افزود: با توجه به اینکه تراکتورسازی آسیایی شده ما احتیاج داشتیم یک مربی باتجربه و آسیا دیده‌ای را می‌آوردیم. ما ۲ گزینه خارجی و ایران داشتیم. علت اینکه اولویت‌مان مربی ایرانی بود به تجربه و شناختش از فوتبال ایران برمی‌گشت و همچنین ما از تجربه سایر تیم‌هایی که مربی خارجی داشتند، استفاده کردیم و به این نتیجه رسیدیم که مربی ایرانی داشته باشیم بهتر به هدف خود می‌رسیم.

مدیر عامل تراکتورسازی تصریح کرد: ما با اولیویرای پرتغالی صحبت کرده بودیم و حتی تمام کارها صورت گرفته بود اما این مربی تا خودش را با شرایط ایران وفق می‌داد زمان می‌برد. مثلا اگر زمین چمن ما دچار مشکل می‌شد تا او می‌خواست شرایط را درک کند، خیلی زمان می‌برد. در نتیجه با توجه به خطراتی که مربی خارجی داشت تصمیم گرفتیم با یک مربی ایرانی که هم سابقه آسیایی داشته و هم جام کسب کرده است، مذاکره کنیم. امیر قلعه‌نویی هم زمانی از ما جدا شد که اکثر مربیان تیم‌های خود را پیدا کرده بودند. ما ابتدا با ابراهیم‌زاده مذاکره کرده بودیم که او به نفت تهران رفت. با علی دایی هم نتوانستیم رو در رو صحبت کنیم و همان زمان آقای مظلومی از استقلال جدا شد و او تنها مربی بود که هم جام قهرمانی داشت و هم تجربه بازی‌های آسیایی را در کارنامه خود داشت.

وی تاکید کرد: برنامه‌هایی هم که او ارائه کرد ما را قانع کرد و مسئله بعدی اینکه مظلومی دو سال بازیکن تراکتورسازی بود و زبان ‌آذری را خوب متوجه می‌شود در نتیجه می‌تواند ارتباط خوبی در تبریز بگیرد.

جعفری خاطرنشان کرد: مظلومی فعل خواستن را به خوبی برای ما تشریح کرد. سال گذشته که قلعه نویی به تبریز آمد به ما هیچ قولی نداد، اما مظلومی گفت برای گرفتن یک جام به تبریز می‌آید. ما سال گذشته درست است که در لیگ خوب نتیجه گرفتیم اما نتوانستیم برای هواداران خود جامی بیاوریم. اما همین که مظلومی می‌خواهد برای ما جام بیاورد، اهمیت زیادی دارد.

مدیرعامل تراکتورسازی عنوان کرد: متاسفانه تعدادی در حال اذیت مظلومی هستند و نمی‌گذارند که او به تبریز بیاید اما ما از مظلومی حمایت می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امیر قلعه‌نویی تسویه حساب کرده یا خیر، گفت: هنوز وقت تسویه حساب نرسیده است.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود با مهدی سید صالحی و پیروز قربانی مذاکراتی داشته است، گفت: ما هنوز با هیچ بازیکنی صحبت نکرده‌ایم و تا زمانی که گزینه‌های ما قطعی نشود اسمی از آنها نمی‌‌آوریم.

جعفری در پایان در خصوص وضعیت توزی مهاجم تراکتورسازی گفت: قرارداد ما با این بازیکنان تمام شده و چون برای تمدید قرارداد رقم نجومی می‌خواست نتوانستیم با او تمدید کنیم.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.