مزدا تک کابین همچنان در صدر کیفی وانت های تولید داخل

بر اساس گزارش شهریور ماه شرکت بازرسی و استاندارد از کیفیت وانت های تولید داخل ، وانت مزدا تک کابین همچون دوره های قبل در صدر جدول قرار دارد.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، بر اساس آمار منتشره شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، وانت مزدا تک کابین (گروه خودرو سازی بهمن) با نمره منفی ۱۰۱ در سطح خوب قرار داشته و جایگاه نخست جدول رده بندی کیفیت را به خود اختصاص داده است.
 
لازم به ذکر است این خودرو در این دوره با رشد کیفی همراه بوده و نمره منفی آن در مرداد ماه ۱۰۲ بوده است.

 همچنین وانت دیزل گروه خودروسازی زامیاد نیز که در سطح قابل قبول قرار دارد جایگاه دوم رده‌بندی کیفیت را از آن خود کرده است که البته این وانت نیز با رشد کیفی مواجه شده، به‌گونه‌ای که نمره منفی آن از ۱۴۳٫۶ در مرداد به ۱۴۱٫۷ در شهریور کاهش یافته است.

بر اساس  این گزارش وانت نیسان CNG (زامیاد) نیز همچنان رتبه سوم رده‌بندی کیفی وانت‌ها را در اختیار دارد.

این وانت هم با رشد کیفی مواجه شده به‌گونه‌ای که نمره منفی آن از ۱۵۱٫۵ در مرداد به ۱۵۰٫۴ در شهریور ارتقا یافته است.

وانت مزدا دو کابین گروه خودروسازی بهمن نیز رتبه چهارم را در اختیار دارد. این وانت نیز با رشد کیفی مواجه شده به‌گونه‌ای که نمره منفی آن از ۱۶۰٫۹ به ۱۵۸٫۸ کاهش یافته است.

رتبه پنجم رده‌بندی شهریور ماه همچنان در اختیار وانت پیکان تبریز (ایران خودرو تبریز) است. این وانت نیز همگام با دیگر محصولات وانت با رشد کیفی مواجه شده، به‌گونه‌ای که نمره منفی آن از ۱۷۲ در مرداد به ۱۷۱٫۷ در شهریور کاهش یافته است./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.