مصدومیت دو بازیکن کویت برطرف شد

۱فروردین ۱۳،

 اسامه حسین روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عامر المعتوق و مساعد ندا که پیش از این دچار مصدومیت شده بودند و در دیدار دوستانه مقابل فلسطین حضور نداشتند، روز قبل در تمرینات آماده سازی تیم فوتبال کویت شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال کویت به منظور کسب آمادگی برای دیدار با ایران در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت های آسیا روز پنجشنبه در دیدار دوستانه مقابل فلسطین با نتیجه دو بر صفر پیروزی شد.

بر اساس گزارش رسانه های کویت، تمرینات آماده سازی تیم فوتبال این کشور برای دیدار با ایران روز قبل در ورزشگاه جابر این کشور در هوای بارانی پیگیری شد.

سرپرست تیم فوتبال کویت تصریح کرد: ندا و المعتوق در تمرینات روز قبل آمادگی خوبی از خود نشان دادند و با بازگشت این دو بازیکن ، ترکیب تیم فوتبال کویت برای دیدار مهم با ایران کامل شد.

وی افزود: از امروز تمرینات آماده سازی تیم فوتبال کویت در ورزشگاه الکویت محل برگزاری دیدار با ایران پیگیری می شود و فردا آخرین تمرین خود را برای رویارویی با ایران در این ورزشگاه انجام می دهیم.

اسامه حسین آمادگی تیم فوتبال کویت برای رویارویی با تیم ایران را خوب ارزیابی کرد و افزود : تیم فوتبال ایران از بازیکنان حرفه ای خوبی برخوردار است و دیدار با این تیم آسان نیست.

رسانه های کویت با اشاره به اینکه در تمرینات روز قبل تیم فوتبال این کشور تمرکز گوران توواریچ سرمربی صربستانی این تیم بر رفع نقاط ضعف تیم که در دیدار با فلسطین آشکار شد استوار بود، نوشتند: این مربی تلاش خود را برای رفع نقص های تیمش که سیمای هجومی را از این تیم گرفته است، معطوف کرده است .

تیم فوتبال کویت برای دیدار با ایران در هتل موفنبیک کویت اردوی آماده سازی شبانه روزی برپا کرده است.

تیم فوتبال کشورمان نیز قرار است تا دقایقی دیگر وارد کویت شود و اولین تمرین آماده سازی خود در این کشور را در ورزشگاه عبدالرحمن البکر برگزار کند.

تیم فوتبال ایران عصر فردا (دوشنبه ) در ورزشگاه الکویت محل برگزاری دیدار یاد شده تمرین می کند و یک روز پس از دیدار با کویت (در ساعت ۱۶ روز چهارشنبه به وقت کویت)، این کشور را به مقصد تهران ترک می کند.

تیم فوتبال کشورمان در دومین دیدار خود در مسابقات گروهی انتخابی جام ملتهای آسیا سه شنبه شب در ورزشگاه الکویت به مصاف تیم کویت می رود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.