ممنوعیت تردد انواع موتورسیکلت از ساعت ۱۲روز پنج شنبه در محورهای کرج – چالوس

۰۵اردیبهشت،

محدودیت های پایان هفته در محورهای پرتردد کشور :

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهورناجا از ممنوعیت تردد انواع موتورسیکلت از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۲ فردا در محورهای کرج – چالوس ، هراز ، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس خبر داد.

سرهنگ رضا سلبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است.
وی ادامه داد:  در جاده کرج – چالوس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴و ۱۵ دقیقه تا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه روز جمعه مورخه ۰۶/۰۲/۹۲ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۷تا ساعت  ۲۲و ۳۰ دقیقه روز جمعه مورخه ۰۶/۰۲/۹۲ از مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج یک طرفه می شود.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترایک پلیس راهورناجا  اظهار داشت: در جاده هراز ، تردد تمام کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲تا ساعت ۲۱ و۳۰ دقیقه روز پنج شنبه مورخه ۰۵/۰۲/۹۲ و از ساعت ۷ صبح  تا ساعت ۲۱  و ۳۰ دقیقه روز جمعه مورخه ۰۶/۰۲/۹۲  ممنوع بوده و تردد تریلرها نیز همچنان از این محور ممنوع است.  
سرهنگ سلبی تصریح کرد: در جاده دماوند نیز تردد تمام تریلر ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷صبح تا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه روز جمعه مورخه ۰۶/۰۲/۹۲ از تهران به طرف قائم شهر و بالعکس ممنوع  است.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترایک پلیس راهورناجا  خاطر نشان کرد: تردد کلیه تریلرها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۰ روزهای پنج شنبه و جمعه مورخه های ۶و۵/٠٢/٩٢ از محور زاهدان زابل  و  بالعکس ممنوع است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.